שיכון ובינוי תבצע פרויקט בניגריה בכ-310 מיליון דולר

תחילת העבודות בפרויקט, שיימשך כ-4 שנים, צפויה במחצית הראשונה של שנת 2021

נתי סיידוף / צילום: אבשלום ששוני
נתי סיידוף / צילום: אבשלום ששוני

שיכון ובינוי, באמצעות חברת הבת סולל בונה ארצות חוץ הנמצאת בבעלותה המלאה, חתמה על חוזה מול ממשלת ניגריה לביצוע עבודות בהיקף של כ-310 מיליון דולר. 

תחילת העבודות בפרויקט צפויה במחצית הראשונה של שנת 2021.

שיכון ובינוי  דיווחה לראשונה כי זכתה במכרז בניגריה באוקטובר אשתקד וכעת, כאמור, עדכנה החברה כי ההסכם לביצוע העבודות נחתם רשמית. העבודות צפויות להימשך כ-4 שנים.

שיכון ובינוי עברה טלטלה גדולה בשבועות האחרונים, על רקע סכסוך שפרץ בין הבעלים נתי סיידוף למנכ"ל החברה אייל לפידות. האחרון עזב את החברה בשבוע שעבר.

עזיבתו המפתיעה של לפידות את שיכון ובינוי לאחר כשנה התרחשה על רקע חילוקי דעות עם דירקטוריון החברה, בראשות היו"ר תמיר כהן, איש אמונו של בעל השליטה בחברה סיידוף. כהן מחליף בינתיים את לפידות בתפקיד המנכ"ל. 

ביום חמישי האחרון דיווחה החברה על חילופים נוספים בשדרת הניהול. עמית בירמן סמנכ"ל הכספים של חברת שפיר ימונה לסמנכ"ל הכספים של שיכון ובינוי. בירמן יחל את תפקידו החדש בדצמבר השנה. בירמן יחליף את אלון רווה, מנכ"ל חטיבת הזכיינות של שיכון ובינוי, שכיהן כסמנכ"ל כספים באופן זמני בחודשים האחרונים על פי בקשת דירקטוריון החברה עד למציאת מחליף קבוע לטל רז.

אלון רווה יחזור באופן מלא לתפקיד מנכ"ל חטיבת הזכיינות האחראית על פיתוח פרויקטי תשתיות, תפקיד אותו הוא ממלא זו השנה הרביעית, ובנוסף ימונה לאחראי על כלל הפעילות של הקבוצה בארצות הברית ובקולומביה, וליו״ר חברת SBA, זרוע הקבלנות בארה"ב.