הוט מגדילה את מגוון התוכן המקומי בפלטפורמה שלה

החברה הודיעה כי היקף התכנים הישראלים בערוץ HOT3 יגדל ב-50% באוגוסט - דבר שיביא להגדלת התמלוגים ליוצרים • בנוסף, החברה משיקה שיתוף פעולה עם זאפה והכנסותיו יועברו לעובדי הבמה

הוט (HOT) הודיעה היום על מהלכים שנועדו לסייע ליצירה המקומית באמצעות הגדלת המגוון של תוכן מקומי המשודר על הפלטפורמה.

על פי הצהרת החברה, בחודש אוגוסט יוגדל ב-50% היקף התכנים הישראלים בערוץ HOT3, דבר שיביא להגדלת את התמלוגים ליוצרים ולאמנים. בנוסף, תפתח ספריית יצירה ישראלית בשיתוף "זאפה", שהכנסותיה יועברו בחודשים הקרובים לעובדי הבמה והסט. הספרייה תכלול הופעות של מגוון אמנים, אותם יוכלו מנויי החברה לרכוש ב-20 שקל לחודש באמצעות פלטפורמת ה-VOD.

כל ההכנסות מרגע ההצטרפות, יוקדשו חזרה לענף התרבות. הספרייה תהיה זמינה מסוף השבוע הקרוב.

לאחרונה החליט שר התקשורת יועז הנדל לחלק את כספי הביד (הכסף ששילמו קשת רשת וערוץ עשר תמורת האפיקים שלהם) באופן שווה בין קשת, רשת, הוט ו-YES. כעת הוט הודיעה כי תצא בקול קורא ליוצרים להגשת הצעות להפקות מקור ישראליות, שימומנו מכספי הביד בהתאם להחלטת שר התקשורת. נזכיר כי למרות ההחלטה, הנדל טרם הודיע מתי יועבר הכסף אך ציין בעבר כי ייערך שימוע שיגדיר לאיזה סוגים של תוכן יוקדש הכסף, כך שעל פניו, המהלך של הוט בנושא זה הוא מהלך מותנה.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית החברה מסרה בתגובה : "HOT מרגישה מחויבת לענף התרבות הישראלית, בעיקר במשבר הנוכחי, שפוגע בתעשייה הזו ובעובדיה באופן קשה ביותר. אנו קוראים לקהל הישראלי שאוהב את היצירה, התרבות והאמנות המקומית, לפעול מתוך סולידריות ולעמוד לצד האנשים שמאפשרים את קיומה של תרבות בישראל".