ועדת האיתור למועצת תאגיד השידור כאן החלה לבחון מועמדים חדשים

הוועדה לא המתינה לאישור של ועדת גילאור והחלה לאתר ארבעה מועמדים חדשים כדי להשלים את מניין חברי המועצה ל-12 • הוועדה כבר איתרה שמונה נציגים, מתוכם שלושה חדשים וחמישה שכיהנו בקדנציה הקודמת

תאגיד השידור כאן לוגו
תאגיד השידור כאן לוגו

הוועדה לאיתור המועמדים למועצת תאגיד השידור כאן לא ממתינה לאישור של ועדת גילאור ומתחילה בתהליך איתור של ארבעה חברי מועצה נוספים, כדי להשלים את מניין חברי המועצה ל-12.

במועצה מחפשים מועמדים לארבעה תפקידים של נציג ציבור: הראשון אמור להיות בעל ניסיון משמעותי בתחום העיתונות הכתובה או המשודרת או באתרי אינטרנט חדשותיים, ובכלל בעריכת תוכן; מנציג הציבור השני נדרש ניסיון משמעותי בניהול כספים בגופים עם היקף עסקים משמעותי; נציג שלישי אמור להיות בעל מומחיות חשבונאית ופיננסית ונציג רביעי משפטן בעל ניסיון משמעותי בתחום האסדרה.

ועדת האיתור בראשות השופט אילן שיף כבר איתרה שמונה מועמדים לתפקיד חברי מועצה, מתוכם שלושה חברי מועצה חדשים לחלוטין, וחמישה שכבר כיהנו קדנציה במועצה הקודמת. הרשימה כבר עברה את אישורו של שר התקשורת יועז הנדל וכעת ממתינים המועמדים לאישור ועדת גילאור.

מאחר שוועדת האיתור החליטה שלא להאריך את כהונתם של ארבעה חברי מועצה - אורלי גרטי סרוסי, אורית מסילתי, אורנה דויטש ושלומי שטיין - קיים צורך לגייס עוד לפחות ארבעה חברי מועצה חדשים, וזאת בהנחה שהרשימה שהועברה תאושר ולא יהיה צורך באיתור מועמדים נוספים.