בעקבות משבר הקורונה: פרטנר הקפיאה פעילות פיננסים מתוכננת

פרטנר ניסתה בעבר לרכוש חברת כרטיסי אשראי, ואף ניסתה להקים מועדון צרכנות. עוד בחנה את נושא הארנק הסלולרי והתשלומים הדיגיטליים • ל"גלובס" נודע כי העובדים שעסקו בפעילות פוזרו

מטה פרטנר / צילום: שלומי יוסף, גלובס
מטה פרטנר / צילום: שלומי יוסף, גלובס

חברת פרטנר הקפיאה את פעילות הפיננסים שתכננה להיכנס אליה, והעובדים שעסקו בפעילות פוזרו. כך נודע ל"גלובס". הסיבה המרכזית לעצירת הפעילות היא הקורונה, והעובדה שהשנה צפויה להיות שנה מורכבת על כל שוק הסלולר, ולכן זה הזמן להתמקד בעסקי הליבה של החברה.

פרטנר ניסתה לרכוש חברת כרטיסי אשראי, ואף ניסתה להקים מועדון צרכנות. היא אף בחנה את נושא הארנק הסלולרי והתשלומים הדיגיטליים. נושאים אלה לא הגיעו לכדי מימוש, וכאמור, לאחרונה, בעיקר בגלל הקורונה, החברה החליטה שלא להיכנס לתחומים אלה בשלב זה.

פרטנר ניסתה לרכוש את חברת לאומי קארד ונסוגה בעקבות המחירים הגבוהים שהוצעו במכרז, ולאחר מכן ניסתה אף להקים מועדון צרכנות-לקוחות בשיתוף אחת מחברות כרטיסי האשראי ואף פרסמה מכרז לכך. המטרה הייתה לייצר פעילות חוץ סלולרית בעקבות השחיקה ההולכת וגדלה ברווחיות הענף.

נציין כי הפעילות הפיננסית תוכננה תחת בעל השליטה הקודם חיים סבן, שניסה דרך הפעילות החדשה להחזיר את ההשקעה בפרטנר ולשמר את החברה תחת שליטתו.