כתב אישום נגד גבר תושב כרמיאל שאיים על בנה של עו"ד ליאת בן-ארי

בחקירתו הודה הנאשם כי שלח את ההודעה המאיימת לבנה של בן-ארי בעקבות סרטונים שראה ברשת החברתית ובהם נראה על פי הנטען אחד מבניה של בן-ארי כשהוא מכה שוטר בהפגנה • במשרד המשפטים הבהירו כי מדובר בפייק ניוז, ובניה של בן-ארי כלל לא היו בבית במועד ההפגנה

עו"ד ליאת בן ארי / צילום: שלומי יוסף
עו"ד ליאת בן ארי / צילום: שלומי יוסף

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד גבר בן 30 תושב כרמיאל, לאחר ששלח השבוע הודעה מאיימת לבנה הקטין של התובעת במשפט נתניהו, המשנה לפרקליט המדינה עו"ד ליאת בן-ארי.

לאחר שהתבקש להתייצב לחקירה, סירב והמשטרה הוציאה צו מעצר נגדו.

בחקירתו הודה הנאשם, שחר בן יהודה, כי שלח את ההודעה המאיימת לבנה של בן-ארי בעקבות סרטונים שראה ברשת החברתית ובהם נראה על פי הנטען אחד מבניה של בן-ארי כשהוא מכה שוטר בהפגנה סמוך לבית המשפחה.

במשרד המשפטים הבהירו כי מדובר בפייק ניוז, ובניה של בן-ארי כלל לא היו בבית במועד ההפגנה.

בהודעה המאיימת ששלח באמצעות המסנג'ר של פייסבוק, כתב בן יהודה: "אתה הבן של בן ארי ה******? אם כן, חכה היום שאני בא לתפוס אותך, לחנך אותך, יא ******".

בחקירתו הסביר בן יהודה כי שלח את ההודעה המאיימת כי משפחת בן-ארי רודפת את הימין ואת נתניהו, והוא רצה שגם הם יפחדו. לדבריו, הוא הושפע מתכנים בקבוצות המזוהות עם הימין, והחליט לעשות מעשה ולחפש את שמו בפייסבוק ולשלוח לו את ההודעה המאיימת.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. שופטת בית המשפט השלום בנצרת דחתה את הבקשה אולם קבעה כי ייאסר עליו לשהות באיזור המרכז עד תום ההליכים, וכי ייאסר עליו ליצור קשר ישיר או עקיף עם המעורבים בפרשה, וכן שימוש ברשתות החברתיות.

לחובתו של בן יהודה 3 הרשעות בעבירות אלימות בין השנים 2007-2008.