עוקפת את הרשתות: אלפא קוסמטיקס תמכור ישירות לצרכן

ל"גלובס" נודע כי ביולי עלה לאוויר האתר של "אלפא קוסמטיקה", במתכונת פיילוט • קוסמטיקה היא מיבואניות מוצרי הלייף סטייל הגדולות בישראל, ומבין מוצריה ניתן למצוא את ניוואה, לאבלו, נורת' פייס, ואנס ובולגארי • האתר מספק משלוחים חינם בקנייה של 300 שקל ומעלה

קבוצת אלפא קוסמטיקה מקימה אתר סחר מקוון למכירה ישירה לצרכן, תחת השם צ'וזן (Chozen). ל"גלובס" נודע כי במהלך יולי עלה לאוויר האתר של הקבוצה, שהיא מיבואניות מוצרי הלייף סטייל הגדולות בישראל, ותחתיו נמכרים מגוון המותגים שלה מתחומי הקוסמטיקה והאופנה. בשלב זה מדובר בפיילוט.

באמצעות האתר ניתן לרכוש בהזמנה ישירה מקבוצת אלפא, בין היתר, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה דוגמת ניוואה, לאבלו, קלרינס, אליזבת ארדן ואחרים, לצד מותגי הלבשה ואביזרים של המותגים דזיגואל, סופרדריי, טוס (TOUS), נורת' פייס, ואנס, בולגארי, לונגשאמפ ואחרים. נכון להיום, האתר מספק משלוחים חינם בקנייה של 300 שקל ומעלה, שליח עד הבית בעלות של 29 שקל, או משלוח לנקודת איסוף של אי-פוסט בעלות של 15 שקל.

חברת אלפא קוסמטיקה נמצאת בבעלות פרטית, ומנוהלת על ידי רונן שמיר. הקבוצה מעסיקה למעלה מ-800 עובדים. בנוסף למותגי האופנה שלה כקמעונאית, החברה משמשת גם כיבואנית לרשתות השיווק, הפארם והקוסמטיקה, ביניהן סופר פארם ו-Be. אלפא קוסמטיקס היא גם החברה שעומדת מאחורי החנויות של שאנל בישראל.

לפני כחצי שנה נחשף ב"גלובס" כי שסטוביץ, יבואנית דומיננטית נוספת בתחום הקוסמטיקה (וגם המזון), הקימה אתר סחר מקוון למכירה ישירה של בשמי נישה, תחת השם אינדיבידואל. בהמשך דיווחנו כי שסטוביץ הרחיבה את פעילות המכירה הישירה שלה עם אתר סחר הכולל מגוון רחב של כל מוצריה. האתר של אלפא יתחרה כאמור לא רק בקטגוריות שבהן פועלת שסטוביץ, כי אם גם בתחום האופנה מול אתרים כמו טרמינל איקס, עדיקה ועזריאלי.קום.