יו"ר דירקטוריון אל על אלי דפס הודיע על פרישה מסיבות רפואיות

ההחלטה מגיעה בעוד חברת התעופה מתמודדת עם הצעות לרכישתה בצל המשבר העמוק • דפס: "יש לי אמון מלא בהנהלת החברה ובחברי הדירקטוריון אשר יידעו להוביל את אל על אל מעבר למשבר הזה לעתיד יציב ובטוח יותר"

אלי דפס / צילום: איל יצהר
אלי דפס / צילום: איל יצהר

אלי דפס, יו"ר הדירקטוריון של חברת התעופה אל על, הודיע על התפטרותו בשל מאבק רפואי. ההחלטה מגיע בעוד חברת התעופה מתמודדת עם הצעות לרכישתה בצל משבר עמוק.

"בצער, אני מבקש להודיע לכם על סיום תפקידי באופן מיידי וזאת בשל הצורך שנוצר להקדיש את כל כוחותיי למאבק רפואי שנסיבותיו נודעו לי בימים האחרונים", כתב דפס.

"אל על היא חברה ציבורית נהדרת, עם DNA מיוחד המחובר לכל מה שהוא ישראלי, היא חלק מהמורשת וההיסטוריה הישראלית, כך היה 70 שנה לאחור וכך גם יהיה בעתיד. אני גאה על הזכות שניתנה לי לכהן כיושב ראש הדירקטוריון של חברת אל על, גם אם מדובר בתקופה שהיא הקשה והמאתגרת ביותר בכל תולדותיה. אני נפרד מהתפקיד, אך לא מהעובדים הנפלאים באל על, בכל הסקטורים, שראויים לכך שהחברה תחזור לטוס בהקדם.

"יש לי אמון מלא בהנהלת החברה ובחברי הדירקטוריון אשר יידעו להוביל את אל על אל מעבר למשבר הזה לעתיד יציב ובטוח יותר, עבור קהל לקוחותיה, אלפי בתי אב המתפרנסים ממנה וגם לציבור בעלי המניות הנותנים בה אמון, לנוכח התחייבות ראש הממשלה, שרת התחבורה ושר האוצר להיות נאמנים לסיוע לחברה", סיכם דפס.