אלפי לקוחות של ספקית האינטרנט 011 מועברים לספקים מתחרים

משרד התקשורת החליט שלא להתערב בנעשה בספקית האינטרנט 011 ואלפי לקוחותיה הפונים לבזק מקבלים הצעה לעבור לספקיות מתחרות

אלפי לקוחות של ספקית האינטרנט 011 מועברים לספקים מתחרים / אילוסטרציה: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
אלפי לקוחות של ספקית האינטרנט 011 מועברים לספקים מתחרים / אילוסטרציה: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

משרד התקשורת החליט שלא להתערב בסוגיית הקשיים של ספקית האינטרנט 011. כפי שפורסם ב"גלובס", קיים קושי של אלפי לקוחות של החברה לקבל נגישות לאינטרנט בימים האחרונים והדבר הביא לגל עצום של פניות למוקדי בזק של לקוחות שסבורים בטעות שהבעיה היא בבזק והם כלל אינם מכירים את 011 כספקית - מה גם שממילא הספקית מתקשה לספק מענה לפניות אליה. התוצאה היא שבעקבות הפניות למוקדי השירות של בזק עוזבים את הספקית אלפי מנויים ומועברים לספקיות אחרות.

הקשיים של 011 לספק אינטרנט החלו בעקבות החלטה של סלקום לצמצם את פעילותה לאחר שבחודשים האחרונים הספקית הפסיקה לשלם לה על אירוח השרתים שלה.

כתוצאה מכך סלקום האטה את קצב הגלישה של הספקית והדבר גרם לאלפי פניות לבזק שנתפסת בעיני הלקוחות כמי שאחראית לכך. הסיבה היא שבזק שיווקה את 011 במסגרת חבילה הכוללת תשתית פלוס ספק, וצירפה אליה אלפי לקוחות. העובדה שבזק הייתה זו ששיווקה את 011 מטילה עליה מבחינת המשרד אחריות ולכן המשרד לא מוכן היה לקבל הצעות שמשמעותן יוזמה של בזק להעתיק אליה את הלקוחות לתקופת ביניים, או להפיץ באופן יזום את המנויים לספקיות אינטרנט אחרות.

בשורה התחתונה מה שהוחלט למעשה זה שהלקוחות שנותרו ב-011 וסובלים מקשיי גלישה, ופונים לבזק, האחרונה תציע להם מסלולים אחרים במקום דרך 011. ככל הידוע נשארו כמה אלפי לקוחות בודדים שעדיין סובלים מבעיות גלישה ובמשרד מקווים שהבעיה תיפטר מאליה ללא צורך בהתערבות.