ישראל קנדה במגעים לרכישת רשת המלונות טמרס מידי איש העסקים פויו זבלודוביץ'

ישראל קנדה הצהירה זה מכבר כי בכוונתה להעמיק את פעילותה המלונאית באמצעות זרוע שאותה מנהל ראובן אלקס • לטמרס יש חמישה מלונות, בים המלח, בתל אביב, באשדוד, בנתניה ובהרצליה, מספר החדרים במלונותיה עומד על 712

פויו זבלדוביץ / צילומים: סיון פרג'
פויו זבלדוביץ / צילומים: סיון פרג'

חברת הנדל"ן ישראל קנדה מנהלת מגעים לרכישת רשת המלונות טמרס, שבבעלות איש העסקים פויו זבלודוביץ'. לטמרס יש חמישה מלונות, בים המלח, בתל אביב, באשדוד, בנתניה ובהרצליה. מספר החדרים במלונותיה עומד על 712. בנוסף מפעילה טמרס שני מרכזי ספא במלונות דניאל בהרצליה ובים המלח.

בדומה למרבית המלונות בישראל מלונות הרשת היו סגורים מאז חודש מרץ, והם נפתחו בהדרגה מאז ה-1 ביולי.

ישראל קנדה הצהירה זה מכבר כי בכוונתה להעמיק את פעילותה המלונאית באמצעות זרוע שאותה מנהל ראובן אלקס. בחודש מרץ צפוי להיפתח במסגרת זו מלון גלי כנרת המחודש בטבריה ומלון אחר של החברה, סוליי כבר פועל באילת. מלון נוסף צפוי לקום במגדלי מידטאון תל אביב.

החברה אישרה בדיווח לבורסה כי היא החלה בעריכת בדיקות נאותות של רשת המלונות, אולם טרם נחתם הסכם מחייב בין הצדדים ואין ביכולתה של החברה להעריך את סיכויי הצלחת המו"מ כאשר "אין כל ודאות כי המו"מ יבשיל לכדי הסכם מחייב בין הצדדים, בין היתר, לאור ממצאי בדיקת הנאותות".

רשת מלונות טמרס היא חלק מקבוצת TAMARES הבינלאומית, שנוסדה לפני 50 שנה על ידי היזם הפיני שלמה זבלדוביץ' ז"ל ומנוהלת כיום על ידי בנו פויו זבלדוביץ' . בעבר התעניין זבדולוביץ' ברכישת בזק והוא אף החזיק מניות בחברת כנפיים שבשליטת משפחת בורוביץ'.

"כחברה פרטית איננו נוהגים להתייחס בעיתונות למהלכים הנוגעים לעסקנו. נציין, כי מפעם לפעם, ישנם גורמים רציניים ומשמעותיים המגלים עניין בנכסים המצוינים שלנו. נדגיש כי פויו זבלודוביץ ומשפחת זבלודוביץ מעורבת בהשקעות ופעילויות עסקיות נרחבות בישראל מזה 70 שנה ותמשיך לפעול לטובת השקעות במדינת ישראל גם בעתיד".