אל על תבצע את הטיסה המיוחדת לאמירויות בשבוע הבא

משלחות מארה"ב ומישראל יטסו בשבוע הבא בטיסה המסחרית הראשונה מתל אביב לאבו דאבי • עובדי החברה מקווים שהטיסה תגרום לאל על לחזור לפעילות מוקדם יותר מהמתוכנן

מטוס אל על מדגם בואינג 737-900 / צילום: יואב יערי
מטוס אל על מדגם בואינג 737-900 / צילום: יואב יערי

אל על תבצע את הטיסה המיוחדת שתמריא בשבוע הבא לאיחוד האמירויות. מדובר בטיסה היסטורית ישירה ראשונה מתל אביב לאבו דאבי. על סיפון המטוס יהיו נציגי משלחות מארה"ב ומישראל.

בהודעה שפרסם ועד טייס אל על לטייסי החברה נאמר כי: "היום אישרנו באופן מיוחד החזרה לכשירות של שלושת הטייסים הבכירים ביותר בצי 737 לטובת ביצוע טיסה לאיחוד האמירויות. הדבר כולל טיסת רענון היום ויציאה לסימולטור אמסטרדם מחר ללא מגבלות חוזיות לטובת טיסה היסטורית ומשמעותית לכל עם ישראל. במקביל הוחזר מנהל צי 787 לפעילות ואנו מקווים שהחברה תתניע מהלך של חזרה לפעילות בשני הציים בהקדם".

הטיסה תבוצע במטוס צר גוף מדגם בואינג 737-900 ולא במטוס הדרימליינר של החברה מנימוקים ביטחוניים (לאור מערכת שלא מתוקנת במטוס הדרימליינר). עבור אל על זו תהיה טיסה מסחרית ראשונה מאז שכל מטוסיה עומדים על הקרקע מזה חודשיים.

עובדי החברה מקווים שהטיסה הזו תעורר את החברה להפעיל טיסות נוספות ולא להמתין לסוף חודש ספטמבר - המועד שבו תכננה אל על להתחיל להפעיל טיסות מטען.