תקלה באפליקציית משלוחי האוכל וולט

האפליקציה הפופולרית הפסיקה לפעול ומציגה הודעת שגיאה לכל מי שמנסה להזמין • בסביבת החברה אומרים כי מדובר בתקלה עולמית שתתוקן בקרוב

שליח של וולט / צילום: כדיה לוי, גלובס
שליח של וולט / צילום: כדיה לוי, גלובס

תקלה באפליקציית וולט. למי שינסה להזמין הערב באמצעות אפליקציית משלוחי האוכל הפינית וולט ככל הנראה צפויה אכזבה. זאת לאחר שהאפליקציה הפופולרית הפסיקה לפעול ומציגה הודעת שגיאה לכל מי שמנסה להזמין. בסביבת החברה אומרים כי מדובר בתקלה עולמית שתתוקן בקרוב.

אפליקציית משלוחי האוכל וולט נכנסה לישראל לפני כשנתיים, בעקבות עסקת הענק של טייק אוואי ההולנדית לרכישת תן ביס בתמורה ל-135 מיליון אירו. החברה החלה אז את הפריסה הגאוגרפית בעיר ת"א, ומאז התרחבה למגוון ערים נוספות ביניהן כפר סבא, הוד השרון ורעננה. את החברה מנהל אמרי גלאי, והיא מעסיקה כ-4,000 שליחים. זמן האספקה הממוצע למשלוח אמור לעמוד על כחצי שעה.