יש חיים אחרי ארמון בקינגהאם: הארי ומייגן יפיקו סרטים לנטפליקס

בשלב זה לא ידועים הפרטים הכלכליים של העסקה אך נודע כי הנסיך והדוכסית יפיקו סרטים, סדרות מתוסרטות, תוכנות דוקומנטריות, סרטי עלילה ותוכניות ילדים עבור ענקית הסטרימינג • מנטפליקס נמסר כי למייגן, השחקנית לשעבר, אין כוונה לשחק בהפקות הללו

הארי וינדזור ומייגן מרקל / צילום: Daniel Leal-Olivas/Pool, רויטרס
הארי וינדזור ומייגן מרקל / צילום: Daniel Leal-Olivas/Pool, רויטרס

הנסיך הארי והדוכסית מייגן חתמו על עסקה להפקת סרטים, תוכניות ותוכניות תעודה עבור נטפליקס. הזוג המלכותי הוא זוג הידוענים האחרון שנכנס לעסקה כוללת עם ענקית הסטרינמינג. העסקה, שפרטיה הכספיים לא נמסרו, דומה לזו שחתמו הנשיא לשעבר ברק אובמה ורעיייתו מישל עם נטפליקס ב־2018. על פי הדיווחים בארה"ב, מלבד נטפליקס, בני הזוג קיימו גם שיחות עם אפל, דיסני ו-NBC יוניברסל.

הדוכס והדוכסית מססקס, שוויתרו על תפקידיהם הייצוגיים במשפחת המלוכה הבריטית מוקדם יותר השנה, יפיקו סדרות מתוסרטות, תוכנות דוקומנטריות, סרטי עלילה ותוכניות ילדים, מסרה נטפליקס. זה יכלול כמה פרויקטים שכבר בשלבי פיתוח, כולל סדרות טבע ואנימציה.

הזוג יופיע אולי על המסך בכמה מתוכניות התעודה, כפי שעשו בני הזוג אובמה. אבל למייגן, שחקנית לשעבר שכיכבה בסדרת הדרמה המשפטית "חליפות", אין תוכניות לחזור לשחק, מסרה נטפליקס.

"ההתמקדות שלנו תהיה ביצירת תוכן שמעביר מידע, אך גם נותן תקווה", מסרו בני הזוג, "כהורים חדשים, גם תוכניות משפחה מעוררות השראה חשובות לנו, כמו גם סיפורים חזקים".

הארי ומייגן מתגוררים בלוס אנג'לס מאז חודש מרץ, וקנו לאחרונה אחוזה במונטסיטו הסמוכה, שבה מתגוררים ידוענים כמו אופרה וויניפרי, השחקנית גווינת פלטרו והזמרת אריאנה גרנדה.

טד סרנדוס, המנכ"ל המשותף של נטפליקס ומנהל התוכן הראשי, אמר כי החברה "גאה מאד בכך שהארי ומייגן בחרו אותה כביתם היצירתי, ומתלהב מהפקת סיפורים יחד איתם שיכולים לבנות יכולת עמידה ולהגביר הבנה בקהלים בכל מקום".