בציר ראשון: הסקטור העסקי נלחם באלימות כלכלית

וגם: ספליטיט הישראלית נכנסת למדד הטכנולוגיה האוסטרלי • השיחה

במפגש ובבציר שערך יקב ויתקין לנשות עסקים, העניקה ד"ר שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל הנכנסת, הרצאה על אלימות כלכלית. המפגש נערך למען עמותת רוח נשית, הפועלת להעצמה כלכלית של נשים נפגעות אלימות.

----

מינוי ושדרוג בחלל תקשורת: עופר אסיף מונה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה, תפקיד חדש בחברה. קודם לכן שימש אסיף (47) כ-CCO בגלוקומי.
משה גולני (52), סמנכ"ל בכיר להנדסה, קודם לתפקיד סמנכ"ל בכיר להנדסה ותפעול.

----

ספליטיט הישראלית נכנסת למדד הטכנולוגיה האוסטרלי, ובמקביל נפרדת מעוד אחד ממייסדיה. ספליטיט, חברת פינטק שהונפקה באוסטרליה ב-2019 ונסחרת בשווי של 590 מיליון דולר אוסטרלי (כ-1.45 מיליארד שקל) צורפה למדד S&P/ASX All Technology הכולל 50 חברות טכנולוגיה צומחות, והיא הנציגה הישראלית היחידה במדד.  במקביל הודיעה החברה על עזיבתו של אלון פייט, מנהל האסטרטגיה, שהקים את החברה עם גיל דון שפרש מתפקיד המנכ"ל לפני שנה. פייט יישאר בדירקטוריון ספליטיט.

----

שינויים בעמדת סמנכ"ל הכספים בשתי חברות שקשורות לישראל ונסחרות בלונדון: 888, העוסקת בהימורים אונליין, הודיעה על מינויו של יריב דפנה לתפקיד במקום אביעד קוברין שהודיע על פרישה לאחר 15 שנה. דפנה עובר ל-888 מטליט, יצרנית פתרונות תקשורת, שם כיהן כסמנכ"ל הכספים מ-2007, היה אחראי על האסטרטגיה ועל מיזוגים ורכישות, ועוד קודם היה חלק מהנפקת החברה בלונדון. במקומו ימונה לתפקיד בטליט אייל שפר, שמקודם בחברה ובעבר כיהן במג'יק, DSPG וצ'ק פוינט.

חדשות טובות

רשת התיווך אנגלו סכסון הודיעה כי תתרום מחשב לילדים נזקקים על כל דירה שנמכרת בבלעדיות ברשת. לשם כך פנה כל אחד מהזכיינים למחלקת החינוך בעירו, וקיבל ממנה את רשימת המשפחות.