הישרדות והמירוץ למיליון איכזבו אבל רשת 13 עדיין בראש טבלת הרייטינג

החלק הראשון של תוכנית הגמר של הישרדות רשם רייטינג של 20.9%, לא מאוד שונה מתוכנית רגילה • עם זאת, שלושת המקומות הראשונים בטבלה הם של רשת

הישרדות VIP 2020 / צילום: צילום מסך
הישרדות VIP 2020 / צילום: צילום מסך

רשת הצליחה להפתיע השבוע את השוק כאשר החליטה שעוד לפני שמסתיימת העונה של הישרדות יחלו שידורי העונה החדשה של המרוץ למיליון. כתוצאה מכך רשת מיוצגת השבוע בטבלת התוכניות הנצפות עם מספר יותר גבוה ביחס לשבועות קודמים, וגם המיקומים של חלק מהתוכניות יותר גבוה: שלושת המקומות הראשונים בטבלה הם של רשת. שני המקומות הראשונים הם של הישרדות, והמקום השלישי של המרוץ למיליון.

אל מול הציפיות, נתוני החלק הראשון של גמר הישרדות ששודר אמש וגם נתוני השקת המרוץ למיליון מעט מאכזבים. החלק הראשון של תוכנית הגמר של הישרדות רשם רייטינג של 20.9% - לא מאוד שונה מתוכנית רגילה, אולי בגלל שכבר מהתחלה היה ברור שזה לא גמר במובן של תוכנית בה יוכרז זוכה. אל העובדה שזה היה גמר ללא גמר מצטרפת הצפיפות במקבץ הפרסומות והמקבצים הלא נגמרים שהעידו שהצופים אולי לא נשארו בהמוניהם, אבל הכסף לכיס של רשת זרם כמצופה.

אל מול הנתונים שמציגה הישרדות וגם ביחס לנתונים של המרוץ למיליון בעבר, הרייטינג של תוכנית ההשקה מעט מאכזב - 16.7%. כמעט זהה לרייטינג של התוכנית המתחזים, ששודרה במקביל לו ורשמה רייטינג של 16.6%. עם זאת, מבחינת עיניים צופות הפער בין שתי התוכניות יותר גדול: במרוץ למיליון צפו כ-447 אלף איש בממוצע ובמתחזים 430 אלף.

קשת עם 6 תכניות בדירוג השבועי
 קשת עם 6 תכניות בדירוג השבועי

קשת אמנם מיוצגת בטבלה עם שש תוכניות, אך מתוכם שתיים הן תוכניות של חברת החדשות: מהדורות השבוע במקום הרביעי וחדשות השבת בחמישי. המהדורות רושמות רייטינג ממוצע הזהה לזה של המתחזים - 16.6%. רק בהמשך מופיעות תוכניות הפריים טיים האחרות של קשת: יצאת צדיק עם 15.1% ותוכנית הספיישל של ארץ נהדרת שרושמת רייטינג נמוך באופן יחסי - 14.5%.