JFrog מכוונת גבוה יותר: מעלה את טווח המחירים בהנפקה

בעוד שקודם נקבע הטווח על 33-37 דולר למניה, בעדכון לתשקיף שפורסם היום עולה הטווח ל-39-41 דולר • הטווח החדש משקף ל-JFrog שווי של 3.5-3.7 מיליארד דולר

לקראת ההנפקה הראשונית של חברת הטכנולוגיה הישראלית JFrog בנאסד"ק, החברה מעלה את טווח המחירים המבוקש למניה. בעוד שקודם נקבע הטווח על 33-37 דולר למניה, בעדכון לתשקיף שפורסם היום (ב') עולה הטווח ל-39-41 דולר. טווח זה משקף ל-JFrog שווי של 3.5-3.7 מיליארד דולר, לעומת 3-3.3 מיליארד דולר קודם לכן, וזאת בהנחה של מימוש האופציה של החתמים לרכישת מניות נוספות.

בהנחה שמחיר המניה ייקבע על 40 דולר, היקף הגיוס נטו יגיע לכ-357 מיליון דולר, או כ-292 מיליון דולר ללא מימוש אופציית החתמים.

ההנפקה, הצפויה ביום רביעי הקרוב, כוללת גם הצעת מכר מצד מייסדי החברה ושתיים מהקרנות המחזיקות במניותיה. אם מחיר המניה ייקבע על 40 דולר, שלושת המייסדים ימכרו מניות בהיקף כולל של 57.5 מיליון דולר: המנכ"ל שלומי בן חיים ימכור מניות בכ-25.5 מיליון דולר, מנהל הטכנולוגיה הראשי יואב לנדמן ימכור מניות ב-20 מיליון דולר ופרד סימון, המכהן בתפקיד Chief Data Scientist ימכור מניות תמורת 12 מיליון דולר.

לאחר ההנפקה יחזיק בן חיים ב-5.8% ממניות החברה (שבמחיר של 40 דולר שוויין יהיה כ-207 מיליון דולר), לנדמן יחזיק ב-8.9% (בשווי 315 מיליון דולר) וסימון יחזיק ב-6.4% (כ-226 מיליון דולר). במסגרת ההנפקה, קרן Scale צפויה למכור מניות בהיקף של 43.4 מיליון דולר וקרן Qumra - ב-41.8 מיליון דולר.

JFrog, שהוקמה בשנת 2008, מספקת פלטפורמה שמאפשרת עדכוני תוכנה רציפים בכל מערכת, ובכך פותרת את הבעיה של הפרעות לחוויית המשתמש מצד עדכוני תוכנה.

ב-2019 צמחו הכנסות JFrog ב-64.8% לכ-105 מיליון דולר, ובמחצית הראשונה של 2020 ההכנסות צמחו ב-50.2% ל-69.3 מיליון דולר. החברה רשמה ב-2019 הפסד נקי של 5.4 מיליון דולר, צמצום של 79.3% לעומת 2018, ובמחצית הראשונה של 2020 ההפסד הגיע ל-426 אלף דולר, לעומת 2.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה.