עדיף קצר ועדכני: הרענון של משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן

וגם: מינויים חדשים בשוק, השי לחג של שחקני ועובדי בית ליסין וקצת חדשות טובות לפני הסגר הגדול

עורך הדין מאיר לינזן / צילום: איל יצהר
עורך הדין מאיר לינזן / צילום: איל יצהר

משרד עורכי הדין הוותיק והגדול הרצוג פוקס נאמן החליט שהגיע הזמן להתרענן. בימים אלה שולף המשרד שנוסד בשנת 1972 על ידי חיים הרצוג, פרופ' יעקב נאמן, ומיכאל פוקס, מותג ולוגו חדשים מהניילונים: "HERZOG", אשר יחליפו את הלוגו הישן HFN. עם זאת, הקיצור הוא בלוגו בלבד, והשם הפורמלי נשאר בגרסתו המלאה: "הרצוג פוקס נאמן". שמם של המייסדים מוזכר גם בלוגו החדש. את השינוי הסביר עו"ד מאיר לינזן, השותף המנהל במשרד הרצוג, כך: "האתגר שעומד בפנינו הוא לשלב את הערכים, המעמד והוותק של המשרד הגדול בישראל, יחד עם המגמה הבינלאומית של שמות קצרים ועדכניים. המשרד ממשיך וגדל, והמותג החדש מציג את הייחודיות והמקצועיות רבת השנים שלנו בשפה חדשה. במובנים רבים, המשרד הוא שער לפעילות עסקית בישראל, כך שיש לנו כאן גם מעין אחריות לאומית, וזה תואם את מסורת המייסדים".

הלוגו החדש של פירמת הרצוג פוקס נאמן
 הלוגו החדש של פירמת הרצוג פוקס נאמן

מצנח הזהב

שי אמסלם מונה לסמנכ"ל הכספים של סלקום, ובמקביל הוא ישמש גם כממלא מקום מנכ"ל גולן טלקום. אמסלם מחליף בתפקיד את שלומי פרילינג שמונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של פז. גולן טלקום נשארת כמפעיל וירטואלי תחת סלקום בשלוש השנים הקרובות והערכה היא שאבי גבאי מנכ"ל סלקום ינהל אותה או שיביאו מנכ"ל חדש לתפקיד כדי שאמסלם יוכל להתפנות לענייני הקבוצה כולה. 

■■■

בתוך כך, אודי מארצי, סמנכ"ל המכירות של גולן טלקום הודיע על פרישה בתום ארבע שנים בתפקיד, ולפני כן שימש במגוון תפקידים בשוק הסלולר ובהם מנכ"ל הום סנטר מובייל. ההחלטה על הפרישה באה על רקע המיזוג של סלקום עם גולן והמעבר של גולן לפעולה כמפעיל וירטואלי.

גד פרץ

אזור התעשייה

כל אחד ואחת מהשחקנים וכלל 173 העובדים הקבועים בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, יהנו השנה משי לחג בסך 1,200 שקל, זאת הודות לתרומה בסך 160 אלף שקל שהעניקה אגודת הידידים של התיאטרון ולסכום זהה שתרם איש העסקים ברוך איבצ'ר,  שעל שמו נקרא התיאטרון החל מדצמבר 2019.

חדשות טובות

פירמת BDO יזמה באמצעות דף הפייסבוק שלה ו-giveback, קמפיין חירום לתרומות מהמגזר העסקי, לטובת מיזמים ועמותות, רגע לפני הסגר. בתורמים: מנהלי רב בריח, נטפים, רציו, מור בית השקעות, מצרפלס, ועוד.