פייבר פונה לשוק הארגוני: משיקה מוצר לשיתופי פעולה בין פרילנסרים לחברות

המוצר החדש יהיה מבוסס על מנויים ויכלול שירותי ייעוץ עסקי • החברה נסחרת בניו יורק בשווי 4.4 מיליארד דולר אחרי עלייה של מעל 500% במחיר המניה מאז ההנפקה ב-2019

פייבר נכנסת לשוק חדש ומתחילה לפנות גם לארגונים גדולים: החברה, שפיתחה זירת מסחר אינטרנטית לקישור בין פרילנסרים ללקוחות, הודיעה היום על השקת מוצר חדש - Fiverr Business. המוצר יהיה מבוסס על מנויים, וייועד לצוותים בחברות וארגונים לצורכי ניהול פרויקטים משותפים עם פרילנסרים, בליווי שירותי ייעוץ עסקי אישי.

בהודעת החברה נכתב כי מגפת הקורונה שהובילה לסגירת משרדים של חברות רבות, שינתה את הדרך בה העולם עובד. כתוצאה מהשינוי הגלובלי בשוק העבודה, עסקים בכל העולם הגיבו בהתאם והרחיבו את היקף העבודה עם פרילנסרים כדי לשפר את תפוקת הצוותים ולאפשר גמישות ופרודוקטיביות.

המוצר החדש מאפשר גישה ושיתוף, ולמנהל - בקרה על תהליכי עבודת הצוות, ניהול תקציב, ניהול הזמנות ואישורים.

לדברי מנכ"ל ומייסד פייבר , מיכה קאופמן, "בעשור האחרון, פייבר ייצרה מודעות נרחבת לחשיבות והיתרונות בשילוב פרילנסרים בכוח העבודה ובהתאם לכך היא מפתחת ובונה פתרונות שיהפכו את תהליך רכישת שירותים דיגיטליים עבור חברות לפשוט, מהיר ויעיל. המגיפה והמציאות החדשה שנוצרה, אילצה חברות בכל העולם לחשוב מחדש על הדרכים הטובות ביותר לגיוס עובדים, ומשמעות הדבר היא, שחברות יתמקדו בגיוס צוות עובדים קבוע למשימות העיקריות והמשמעותיות של החברה, ובמקביל יעשו שימוש בשירותי פרילנסרים באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות לטובת פרויקטים ומשימות משתנות וזאת על מנת להבטיח גמישות ופרודוקטיביות מירבית. Fiverr Business נבנתה במטרה לשלב מוצר זה כחלק אינטגרלי בתהליכי העבודה של צוותים בחברות וכדי לאפשר את המעבר של עובדים וצוותים בחברה, לעבודה מרחוק, לפשוטה יותר ואפקטיביות יותר".

"בדיוק כפי הם מקבלים גישה לכלי עבודה טכנולוגיים שיתופיים עם חברי הצוות בדוא"ל, Slack ו- Dropbox, אשר משפרים את יעילות עבודת הצוות, הם יקבלו גישה לחשבון הצוות העסקי שלהם ב- Fiverr Business בו ניתן יהיה לקבל גישה מהירה לפרילנסרים ולנהל את כל הפרויקטים איתם בצורה שיתופית יעילה וגמישה. הפלטפורמה בטוחה, ידידותית, אפקטיבית ומשתלמת, ויותר מהכל, היא מבטיחה את ביצוע העבודה מהר יותר מכל שיטה אחרת".

פייבר נסחרת בבורסת ניו יורק בשווי 4.4 מיליארד דולר, אחרי עלייה של מעל 500% במחיר המניה מאז ההנפקה הראשונית בוול סטריט ביוני 2019. החברה עברה ברבעון השני לרווח נקי (על בסיס EBITDA ו-Non-GAAP), מוקדם מהצפוי.