קפיטל נייצ'ר וקבוצת אבנון יקימו חממה טכנולוגית בתחום הגנת המולדת

שתי החברות מתכננות לגייס 40 מיליון דולר לקרן חדשה, שתפעל כחממה טכנולוגית • התכנון הוא להתחיל את פעילות החממה ולהשקיע ב-15-20 סטארט-אפים

חברת ההשקעות קפיטל נייצ'ר וקבוצת Avnon (אבנון) סיכמו ביניהן על הקמת קרן השקעות בתחומי ביטחון והגנת המולדת. שתי החברות מתכננות לגייס 40-50 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים ומוסדיים ותפעל כחממה טכנולוגית. התוכנית היא להתחיל את פעילות החממה בתחילת 2021 ולהשקיע ב-15-20 סטארט-אפים בשלבים ראשוניים.

אבנון תהיה אחראית לאתר את הסטארט-אפים, לבצע בדיקות היתכנות מוצר בשווקים השונים ולסייע בחיבור המיזמים לגורמים רלוונטיים בחו"ל. קפיטל נייצ'ר תוביל את מהלך גיוס המשקיעים והכספים לקרן, לצד ליווי וייעוץ עסקי ומקצועי למיזמים תוך השבחת החברות.

קפיטל נייצ'ר היא חברת השקעות בסטארט-אפים, שבין בעלי מניותיה נמנות החברות הביטחוניות אלביט ורפאל, וכן קבוצת ביטוח ישיר, קבוצת קונצנזוס הבריטית וקרן פרו סיד. הפורטפוליו של קפיטל נייצ'ר כולל כיום שמונה חברות.

קבוצת אבנון הוקמה על ידי תומר אבנון ב-2013 וכוללת כיום 12 חברות בנות המתמחות במתן פתרונות טכנולוגיים, בעיקר עבור ממשלות וגופים ביטחוניים.