הסטארט-אפ הישראלי Curv ישתף פעולה עם בורסת קריפטו מאיחוד האמירויות

החברה של איתי מלינגר ודן ידלין חתמה על הסכם שיתוף פעולה מסחרי עם חברת HAYVN מאמירות אבו דאבי, שבמסגרתו תספק לה פתרון טכנולוגי לניהול מאובטח של נכסים דיגיטליים

מייסדי חברת CURV איתי מלינגר (מימין) ודן ידלין / צילום: נתנאל טוביאס
מייסדי חברת CURV איתי מלינגר (מימין) ודן ידלין / צילום: נתנאל טוביאס

הסכם נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנחתם החודש בוושינגטון, מתחיל לתת אותותיו ביחסים העסקיים בין המדינות. אתמול הודיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית Curv על הסכם שיתוף פעולה מסחרי שעליו חתמה עם חברת HAYVN מאמירות אבו דאבי, שמספקת פלטפורמה מקוונת למסחר במטבעות דיגיטליים. במסגרת שיתוף הפעולה, תספק Curv, שמייסדיה הם איתי מלינגר ודן ידלין, פתרון טכנולוגי לניהול מאובטח של נכסים דיגיטליים בפלטפורמה של HAYVN.

בעקבות חתימת ההסכם עם החברה מאבו דאבי, אמר מלינגר, מנכ"ל ומייסד שותף של Curv, כי "HAYVN הוא שותף מכובד ויקר, שאנו נרגשים לעבוד עמו. אנו גאים להיות חברת הטכנולוגיה הישראלית הראשונה שמסכמת על שיתוף פעולה עם חברת נכסים דיגיטליים באיחוד האמירויות, ואנו מאמינים שזאת הכרזה ראשונה מתוך הכרזות דומות רבות שעוד יבואו".

הפתרונות שמפתחת Curv מבוססים על טכנולוגיית ההצפנה Multi Party Computation (חישוב רב-משתתפים, MPC), המאפשרת אבטחה של נכסים דיגיטליים. הפתרונות שלה תומכים בארנקים דיגיטליים "חמים", המחוברים לרשת, ובארנקים "קרים", שאינם מחוברים לרשת, וכן בסוגים שונים של מטבעות דיגיטליים ופרוטוקולים של בלוקצ'יין.

לדברי Curv, בכוונתה למנף את שיתוף הפעולה עם HAYVN לקידום הפתרון הטכנולוגי שלה באיחוד האמירויות ובמדינות נוספות בעולם. החברה מציינת כי הפתרונות הטכנולוגיים של Curv כבר משמשים כיום גם חברות השקעות מסורתיות, שמבקשות להרחיב את פעילותן לתחום הנכסים הדיגיטליים, וגם חברות המספקות שירותי מסחר למשקיעי קריפטו, כמו חברת eToro וחברת Genesis.

חברת Curv, שנוסדה ב-2018, גייסה עד היום סכום של כ-30 מיליון דולר בשני סבבי גיוס, שהשני מביניהם הושלם ביולי האחרון. עם המשקיעים בחברה נמנים קבוצת Team8 הישראלית וחברת Coinbase Ventures האמריקאית. החברה מעסיקה 32 עובדים, מתוכם 25 בישראל. צוות הפיתוח והמחקר של Curv פועל ממשרדים בתל אביב, בעוד שמטה החברה נמצא בניו יורק.