לכבוד הטיסות לאמירויות: ישראייר תתחיל להפעיל מחלקת עסקים

לאחר האכזבה שנרשמה בחברה כאשר אל על נבחרה להטיס את המשלחת הישראלית לאמירויות - בשל תנאי הסף של דרישה למחלקת עסקים במטוס - ישראייר רכשה מושבי עסקים • החברה החליפה 18 מושבים "רגילים" ב-8 מושבי עסקים שרכשה, ובשלב זה התקינה אותם במטוס אחד בלבד

חברת ישראייר התקינה מושבי עסקים במטוס איירבוס A320 שאותו היא עיטרה בסמלי עלה של זית ובכיתוב "שלום". החברה החליפה 18 מושבים "רגילים" ב-8 מושבי עסקים שרכשה, ובשלב זה התקינה אותם במטוס אחד בלבד.

המהלך ישרת את ישראייר בשתי זוויות: ראשית, החברה תוכל לעמוד במכרזים שהמדינה מוציאה להטסה של משלחות לחו"ל. ישראייר חוותה אכזבה קשה לאחר שנבחרה להטיס את המשלחת הישראלית שיצאה לאמירויות לפני כחודש - אולם בסופו של דבר, משום שלישראייר לא הייתה מחלקת עסקים במטוס - אל על זכתה להטיסה. כעת, מקווים בחברה שלא כל המכרזים יזכו באופן אוטומטי את אל על בהטסת משלחות מישראל.

שנית, מושבי העסקים יאפשרו לחברה להציע את השירות בעיקר בטיסות שבכוונתה להשיק ליעדים כמו האמירויות, אבו דאבי, דובאי ולבחריין. בשלב זה, החברה לא מציעה את מחלקת העסקים כמוצר נפרד, ובטיסות שיתבצעו במטוס הזה, הנוסעים יוכלו לקבל את המושב המרווח יותר ככל הנראה בתוספת תשלום של כ-40 דולר על מושב מועדף. בתקופה זו ישראייר לא מגישה אוכל במטוסיה, ולכן גם בנייה של מוצר שכולל שירות מלא במחלקת העסקים, יתרחש רק בהמשך.