חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי מציגה: אתר חדש בעברית

המחווה של איתיחאד איירוייז בעיקר מלמדת על הכוונות של החברה לכבוש את השוק בישראל • יש להניח שזמן קצר אחרי שייחתם הסכם התעופה בין המדינות - החברה תחל להפעיל טיסות בקו

איתיחאד איירוייז, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי / צילום: AP
איתיחאד איירוייז, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי / צילום: AP

איתיחאד איירוייז מציגה: אתר בשפה עברית. חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי השיקה אתר בשפה העברית, עוד לפני השקת הקו הרשמית של הקו הישיר. "ברוכים הבאים מאבו דאבי", כך מברכת החברה את הגולשים בשפה העברית. אמנם התרגום לא מושלם, אבל המחווה יפה ובעיקר מלמדת על הכוונות של החברה לכבוש את השוק בישראל. יש להניח שזמן קצר אחרי שייחתם הסכם התעופה בין המדינות - החברה תחל להפעיל טיסות בקו.

החוזקה של איתיאחד לא עוצרת בקו הישיר תל אביב-אבו דאבי, אלא תבוא לידי ביטוי גם בטיסות המשך מאבו דאבי למגוון יעדים, בעיקר למזרח הרחוק. איתיחאד איירוייז היא חברת התעופה הלאומי של אבו דאבי, והיא אחת החברות המעוטרות בכל הנוגע למחלקת העסקים והמחלקה הראשונה שלה. לחברה צי של כ-100 מטוסים, כאשר ממוצע גילם הוא פחות מ-6 שנים (מה שמעניק לה פרסים ודירוגים גבוהים בקרב נוסעים). ב-2019 היא הטיסה 17.5 מיליון נוסעים וממוצע התפוסה שלה היה 79%. היא טסה ל-84 יעדים ב-55 מדינות.

בשבוע הבא ינחת בתל אביב מטוס של החברה, ויאסוף משלחת של נציגי תיירות לאבו דאבי. בחודש יוני האחרון נחת בנתב"ג מטוס מטען של חברת איתיאחד, ועל סיפונו היה ציוד רפואי שהועבר לרשות הפלסטינית.