לתשומת לב הישראלים הטסים לדובאי: מעתה תבוצע בדיקת קורונה גם לאחר הנחיתה

הנחיות חדשות קובעות כי הנוחתים ממדינות כמו ישראל, מצרים, יוון, הונגריה, רוסיה, ארה"ב, אוקראינה ואחרות - ידרשו לעבור בדיקות קורונה גם לאחר הנחיתה • נוסע שנמצא בדובאי בימים אלו שיתף כי אחרי שביצע את הבדיקה, התבקש לשהות בבידוד בחדר בית המלון עד לקבלת התוצאה

שדה תעופה באיחוד האמירויות / צילום: שאטרסטוק
שדה תעופה באיחוד האמירויות / צילום: שאטרסטוק

לתשומת לב המתכננים לטוס לדובאי: יצאו  הנחיות חדשות לתיירים, ומעתה הנוחתים מישראל יידרשו לעבור בדיקת קורונה נוספת עם הגעתם לדובאי. הנוסעים נדרשים להציג בדיקה שנעשתה בטווח של 96 שעות לפני הטיסה, וכעת הנחיות חדשות קובעות כי הנוחתים ממדינות כמו ישראל, מצרים, יוון, הונגריה, רוסיה, ארה"ב, אוקראינה ואחרות - ידרשו לעבור בדיקות קורונה גם לאחר הנחיתה. ילדים מתחת לגיל 12 פטורים מהבדיקה.

הנוסעים שיעברו בדיקה בשדה התעופה יקבלו מדבקה שתוצמד לדרכון, אותה הם יתבקשו לסרוק לקבלת התוצאה בטווח של עד יממה. נוסע שנמצא בדובאי בימים אלו שיתף כי אחרי שביצע את הבדיקה, התבקש לשהות בבידוד בחדר בית המלון עד לקבלת התוצאה, כאשר במלון בו הוא שוהה התבקשו הממתינים לתשובות להמתין בקומה מבודדת. לאחר שהתקבלה תשובה שלילית הוא הועבר ל"קומה רגילה".

בדיקות קורונה לנוחתים מתבצעות באופן דומה גם באבו דאבי. בשני המקרים, הבדיקות ממומנות על ידי המדינה. הנכנסים לאבו דאבי מחויבים בשלב זה ב-14 ימי בידוד.