נטפליקס רוכבת על הקורונה ומעלה את מחירי החבילות בארה"ב

לעת עתה הדיווח מתייחס בארה"ב ולא לשאר העולם אך אין לדעת • הסיבה היא הגידול בתחרות מצד שחקניות חדשות שמוזילות את מחירי החבילות

נטפליקס. עלייה מסיבית בצריכת שירותי טלוויזיה בארה"ב / צילום: Antoine Kreme, רויטרס
נטפליקס. עלייה מסיבית בצריכת שירותי טלוויזיה בארה"ב / צילום: Antoine Kreme, רויטרס

חברת נטפליקס הודיעה היום על העלאת מחירים בארה"ב. לדברי נטפליקס ישראל העלאת המחיר כרגע לא רלוונטית לשוק המקומי.

העלאת המחיר האחרונה של נטפליקס בארה"ב הייתה בתחילת 2019. המהלך מגיע בעקבות תחרות שחווה נטפליקס מספקיות תוכן מתחרות.

החברה מסרה היום כי תוכנית הסטרימינג הסטנדרטית שלה תעלה כעת 13.99 דולר לחודש, לעומת 12.99 דולר. התוכנית הבסיסית שלה 8.99 דולר לחודש תישאר ללא שינוי, ואילו עלות תוכנית הפרימיום שלה תעלה ל -17.99 דולר מ -15.99 דולר. השינויים ייכנסו לתוקף עבור מנויים חדשים באופן מיידי, והמנויים הנוכחיים יראו את העלייה שלהם בחודשיים הקרובים.

עליית המחירים באה בעקבות פספוס בתחזיות גידול המנויים לרבעון השלישי על רקע התחרות הגוברת וההשפעות המתמשכות של נגיף הקורונה על הכלכלה. בעוד שנטפליקס נהנתה מצמיחה חזקה ברבעון הראשון והשני השנה, כאשר אנשים נשארו בבית, קצב המנויים החדשים ברבעון השלישי קטן.

בהצהרה שמסרה נטפליקס היא ייחסה את עליית המחירים לעלויות ביצירת תוכן מקורי. "אנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך ולהציע מגוון רב יותר של תוכניות טלוויזיה וסרטים לקראת הסתיו", אמרה החברה.

בשבוע שעבר הודיעה נטפליקס כי הוסיפה ברבעון השלישי 2.2 מיליון מנויים נטו, והחמיצה את התחזית שלה ל -2.5 מיליון מנויים.