אמריקה בוחרת: שבוע סיקור מיוחד ב"גלובס" מוושינגטון, פלורידה, ברלין ותל אביב

דונלד טראמפ או ג'ו ביידן? החל מהערב (שבת) תקיים מערכת "גלובס" שידורים חיים מיוחדים ממספר מוקדים בעולם עד להכרעה הדרמטית בבחירות בארה"ב • בנוסף, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו גם בזירת התוכן הייעודית באתר, בפודקאסט ובעמוד הפייסבוק "המדריך לטראמפיסט" וכן ליהנות מתרגום בלעדי של תכני ה-Wall Street Journal בכל הפלטפורמות שלנו • למכורים באמת, ריכזנו גם כמה המלצות בינלאומיות שוות

ג'ו ביידן ודונלד טראמפ / צילום: Patrick Semansky, Associated Press
ג'ו ביידן ודונלד טראמפ / צילום: Patrick Semansky, Associated Press

ביום שלישי זה יקרה. בצל מגפת הקורונה תסיים אמריקה מערכת בחירות לא שגרתית ויגיע לסיומו המירוץ בין הנשיא המכהן דונלד טראמפ לבין ג'ו ביידן מועמד המפלגה הדמוקרטית וסגן הנשיא לשעבר.

אנחנו כאן ב"גלובס" נערכים לעדכן אתכם באופן נרחב בתוצאות ובמשמעויות בשבוע סיקור מיוחד. פרשננו יואב קרני יסקר את האירועים מוושינגטון, טל שניידר תדווח מפלורידה - מדינת המפתח הגדולה והמתנדנדת, אסף אוני יספק את הזווית האירופית להתרחשויות מברלין ואורי פסובסקי ילווה את הבחירות, בדגש על ההשלכות הכלכליות מתל אביב. אליהם יצטרפו שורה של כתבים ופרשנים נוספים מ"גלובס" ומחוצה לו, שנארח השבוע בנוסף לתרגום בלעדי של תכני עיתון ה-Wall Street Journal בכל הפלטפורמות שלנו.

מערכת "גלובס" תקיים החל מהערב (שבת) שידורים חיים באתר ובעמוד הפייסבוק בשעה 22.00. שידור חי נוסף לסיכום מערכת הבחירות יתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 14.00.

בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם להתעדכן בזירה ייעודית באתר "גלובס".

מתעדכנים דרך הזירות של גלובס

מה אומרים הסקרים, מי הן מדינות המפתח, איך עובדת השיטה ומה יקרה אם לא תהיה הכרעה ברורה? בחודשים האחרונים ליוו טל שניידר, אורי פסובסקי ואורחים את מערכת הבחירות בפודקאסט "המדריך לטראמפיסט" שאותו תוכלו למצוא בזירת ההאזנות המועדפת עליכם וכמובן גם אצלנו באתר.

קבוצת הפייסבוק של "גלובס", המדריך לטראמפיסט, היא המקום להפנות שאלות ישירות לאחד הפרשנים שלנו וכן הזירה שבה תוכלו לשתף אותנו במחשבות שלכם.

פודקאסט הבחירות של "גלובס" 'המדריך לטראמפיסט' בהנחיית אורי פסובסקי וטל שניידר מעדכן אתכם בכל הליך הבחירות מתחילת השנה ועד לרגע האחרון.

לטובת המכורים הכבדים אנחנו מרכזים כאן מספר המלצות למעקב גם אחר אתרים, צייצנים ופודקאסטים מובילים בעולם:

למעקב אחר סקרים מומלצים להתעדכן באתר Real Clear Politics, שבו תוכלו למצוא סקרים לאומיים וברמת המדינות; האתר Five Thirty Eight, מציע תחזית לפי מודל של העומד בראשו, נייט סילבר. בעבר ניבא היטב, אך ב-2016 חזה 30% סיכוי הצלחה לטראמפ בלבד.

פודקאסטים

פודקאסט הבחירות של NPR (הרדיו הלאומי האמריקאי) מביא מדי יום את הזויות העדכניות. הדיווחים הוגנים וישירים

פודקאסט הדיילי של "הניו יורק טיימס" לא תמיד עוסק בבחירות, אבל מתמקד בהן ככל שהן מתקרבות

Pod Save America, קבוצת יועצי העבר של קמפיין אובמה, לא מציעה ניתוח אובייקטיבי אלא הנעה לפעילות

The Ben Shapiro Show, הפודקאסט של הפובליציסט בן שפירו בעל הטיה מוצהרת לרפובליקאים ולימין השמרני, עם התייחסויות יומיות לאירועי הקמפיין

צייצנים בולטים

מאגי הברמן, הכתבת הפוליטית של "הניו יורק טיימס" עם סקופים מן הקמפיין

ג'ק טאפר, שדרן בולט ב-CNN, שמעלה חומרים מעניינים בנוגע לזכויות הצבעה

שון האניטי, מנחה בפוקס ניוז, שהנשיא מרבה להתראיין אצלו בטלפון, לעיתים באופן יומיומי

לינקולן פרוג'קט, רפובליקאים שמרנים שמוחים נגד טראמפ