רשימת המדינות הירוקות משתנה וחברות התעופה עושות התאמה - ישראייר משיקה טיסות לרואנדה

ישראייר משיקה טיסות ליעד חריג למדי בנוף של הישראלים – רואנדה • מחירי הטיסות יתחילו ב-400 דולר, והן ישווקו גם במסגרת חבילות וטיולים מאורגנים • רואנדה מוגדרת כמדינה ירוקה ומקבלת את הנוסעים מישראל ללא בידוד בהלוך ובחזור

הרשימה המשתנה של המדינות הירוקות המאושרות לטיסה מישראל מחייבת את חברות התעופה להגיב מהר - וכך עושה ישראייר. החברה משיקה טיסות ליעד חריג למדי בנוף של הישראלים - רואנדה. הסיבה: רואנדה מוגדרת כמדינה ירוקה, והיא מקבלת את הנוסעים מישראל ללא בידוד בהלוך ובחזור.

מחירי הטיסות יתחילו ב-400 דולר, והן ישווקו גם במסגרת חבילות וטיולים מאורגנים (באמצעות נתור שבבעלות ישראייר).

הנוסעים מישראל יידרשו לבצע בדיקת קורונה לפני הטיסה ובדיקה נוספת שתתבצע לאחר הנחיתה ברואנדה. עד לקבלת התוצאה הנוסעים יידרשו להמתין 24 שעות במלון. ישראייר נאלצה לשנות את תוכניותיה בדומה לחברות האחרות עם השינוי ברשימת המדינות הירוקות, לפיו עברה סרביה, שקיבלה ישראלים בלי בידוד בהלוך ובחזור, להיות מוגדרת כמדינה אדומה (מ-8.11). במקביל, הסגר שהוטל על צפון יוון מהיום (ג') ולמשך שבועיים, אילץ את החברות לשנות את לו"ז הטיסות לסלוניקי וממנה.

רואנדה היא לא יעד פופולרי עבור ישראלים, אבל אולי בחסות קורונה יהיו מי שיגלו את יתרונותיה של אפריקה לתייר. נזכיר כי ב-2019 נכנסה לישראל חברת התעופה של רואנדה, רואנדה אייר, עם טיסות ישירות לבירה קיגלי. בינתיים החברה עצרה את טיסותיה בעקבות משבר הקורונה. בשלב זה אין צפי לחידוש הטיסות.