קשת ממשיכה להוביל את דירוג התוכנית הנצפות גם השבוע

למעט התוכנית "אהבה חדשה" של רשת המדורגת במקום התשיעי, שאר התוכניות בעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג הן של קשת, שמנצחת גם עם תוכניות הפריים-טיים וגם עם תוכניות החדשות • "הזמר במסכה" של קשת מובילה את הדירוג השבועי

שופטי "הזמר במסכה" / צילום: ערן לוי
שופטי "הזמר במסכה" / צילום: ערן לוי

גם השבוע ממשיכה קשת להוביל את טבלת דירוג התוכניות הנצפות, כאשר 9 מתוך 10 התוכניות המובילות הן של הערוץ. למעט התוכנית "אהבה חדשה" של רשת המדורגת במקום התשיעי, שאר התוכניות בעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג הן של קשת, שמנצחת גם עם תוכניות הפריים-טיים וגם עם תוכניות החדשות.

קשת מובילה את הדירוג השבועי עם "הזמר במסכה"
 קשת מובילה את הדירוג השבועי עם "הזמר במסכה"

התוכנית הנצפית ביותר השבוע, שגם נהנית ממספר העיניים הצופות הגבוה ביותר, היא "הזמר במסכה" של קשת, שממוקמת גם במקום הראשון וגם בשני בטבלה. בשני הימים רושמת התוכנית נתונים גבוהים במיוחד: 26.1% ו-24.8%. מספר הצופים עמד בתוכנית הראשונה על ממוצע של 689 אלף איש, ובתוכנית השנייה על 662 אלף.

מבחינת נתוני הרייטינג, "נינג'ה ישראל" ממוקמת במקום השלישי והחמישי עם רייטינג ממוצע של 18.3% ו-17%. במקום הרביעי ממוקמת התוכנית "חשיפה" של חיים אתגר, שרושמת נתוני רייטינג של 18%, אך כמות העיניים הצופות בה היו נמוכות ביחס לפרק השני של "נינג'ה ישראל": 429 אלף זוגות עיניים ל"נינג'ה", לעומת 423 אלף ל"חשיפה".

מהדורות אמצע השבוע של חדשות 12 זוכות לרייטינג זהה לזה של "חשיפה" עם 17%, אך כמות הצופים בהן גבוה יותר: 425 אלף בממוצע.

תוכנית נוספת שמשתלבת השבוע כמובילה במספר הצופים היא "פגוש את העיתונות" של קשת, בה צפו בממוצע 363 אלף צופים - יותר מאשר בתוכנית הפריים-טיים היחידה של רשת בטבלה, "אהבה חדשה", בה צפו 361 אלף אנשים בממוצע.