פרטנר: העלייה בהכנסות המגזר הקווי מפצות על השחיקה בסלולר

ההכנסות הסתכמו ב-800 מיליון שקל, ירידה של 3% לעומת רבעון מקביל אשתקד • החברה הוסיפה 9 אלפים מנויי טלוויזיה ברבעון והשלימה פריסת סיבים ל-700 אלף בתי אב

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי

חברת פרטנר  מסיימת את הרבעון השלישי של 2020 עם הכנסות בהיקף של 800 מיליון שקל, ירידה של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ברבעון הקודם היקף ההכנסות עמד על 774 מיליון שקל.

הרווח התפעולי של הקבוצה ירד ב-23% והסתכם ב-20 מיליון שקל. פרטנר הפסידה ברבעון 5 מיליון שקל, לעומת רווח של 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ודומה לרבעון הקודם. החברה מסבירה את ההפסד בפירעון מוקדם של אג"ח.

הכנסות משירותים במגזר הסלולר צנחו ב-11% והסתכמו ב-415 מיליון שקל, לעומת 466 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך בגידול של 6 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם - זאת כתוצאה מהשפעות הקורונה והסגרים. גם ההכנסות ממכירת ציוד קצה במגזר הסלולר ירדו עקב כך והסתכמו ברבעון ב-134 מיליון שקל, לעומת 142 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 6%. הרווח התפעולי במגזר הסלולר נשחק ב-17% ב-20 מיליון שקל.

במגזר הנייח, שם פרטנר מקדמת חזק את הטלוויזיה שלה, החברה צמחה בהכנסות ב-11% ל-287 מיליון שקל, לעומת 258 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים עלו ב-8% ל-252 מיליון שקל, ומכירות הציוד עלו ב-40% ל-35 מיליון שקל. לצד הגידול בהכנסות, הרווחיות של המגזר הקווי בפרטנר התאפסה, והיא מסיימת את הרבעון ברווח תפעולי של 0 שקלים, לעומת 2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה גייסה 9 אלף מנויי טלוויזיה, וההכנסה הממוצעת למנוי סלולרי ירדה ל-51 שקל מ-59 שקל רבעון מקביל אשתקד.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר כי למרות השפעות משבר הקורונה, תוצאות פרטנר מציגות יציבות וחוסן ברבעון השלישי בזכות צמיחה עקבית במגזר הקווי, התורמת לתמהיל הכנסות שמבסס איתנות פיננסית ארוכת-טווח.