לפני המכירה לוואן: הכנסות טלדור מתכווצות אך הרווחיות ממשיכה להשתפר

בשורה התחתונה, הרווח הנקי של טלדור כמעט הכפיל את עצמו ברבעון, ל-6.8 מיליון שקל, ומתחילת השנה הסתכם ב-14.8 מיליון שקל לעומת 7.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה • החברה צפויה לחלק בדצמבר דיבידנד של 1.5 שקל למניה לבעלי המניות

נתי אברהמי  / צילום: עינת לברון
נתי אברהמי / צילום: עינת לברון

לקראת מכירתה של חברת ה-IT טלדור למתחרה הגדולה ממנה וואן טכנולוגיות, טלדור מסכמת היום רבעון עם ירידה בהכנסות לצד שיפור בשורת הרווח.

טלדור , בניהולו של נתי אברהמי ובשליטת חברת ההשקעות DBSI, רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 192 מיליון שקל, ירידה של 6.7% לעומת הרבעון המקביל. מתחילת השנה הסתכמו ההכנסות בכ-563 מיליון שקל, ירידה של 7.5%. החברה פועלת ב-4 מגזרי פעילות, ובכולם נרשמה שחיקה בהכנסות מתחילת השנה: תחום התוכנה ירד ב-3% ל-231 מיליון שקל, תחום ה-BPO (מיקור חוץ תפעולי) ירד ב-14.1% ל-116 מיליון שקל, תחום השירותים המנוהלים ירד ב-10.2% ל-62.1 מיליון שקל ותחום התקשורת ירד ב-7.6% לכ-154 מיליון שקל. הירידות מוסברות בהשפעת משבר הקורונה, הסגר הכללי שהוטל במשק והיעדר תקציב מדינה (עבור פרויקטים ממשלתיים).

טלדור שיפרה את הרווחיות התפעולית שלה שהגיעה ל-5.7% ברבעון השלישי לעומת 4% ברבעון המקביל, ול-4.8% מתחילת השנה לעומת 3.8% בתקופה המקבילה ב-2019. בחברה מסבירים את השיפור בשיפור שולי הרווח בעסקאות וכן בתהליכי התייעלות שבוצעו.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות כמעט הכפיל את עצמו ברבעון, ל-6.8 מיליון שקל, ומתחילת השנה הסתכם ב-14.8 מיליון שקל לעומת 7.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

החברה צפויה לחלק בדצמבר דיבידנד של 1.5 שקל למניה לבעלי המניות.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור, מסר עם פרסום הדוחות: "הדוח הנוכחי מביא לידי ביטוי באופן מלא את תוצאותיו של תהליך שכלל שורה של מהלכים ושינויים ארגוניים שביצענו בחברה בשנתיים האחרונות. התהליך נולד מתוך מטרה למצב את טלדור כחברה מובילה וחדשנית עם יכולות מתקדמות ומגוונות, בחזית הטכנולוגיה. אני גאה בכך שלטלדור מגוון רחב ועשיר של פתרונות ויכולת ביצוע מוכחת ברמה הגבוהה ביותר. אציין שכל השיפור המוצג בפרמטרים השונים בדוח נעשה ממקורות אורגנים בלבד. השלמת תהליך זה מאפשרת לנו לבצע חלוקת דיבידנד לבעלי המניות, לראשונה מאז נכנסנו לתהליך הרה-ארגון. ברצוני להודות להנהלת החברה ולעובדי הקבוצה, שבזכותם הצלחנו להביא את החברה להישג זה".

כזכור, וואן הודיעה לאחרונה על רכישת טלדור תמורת 250 מיליון שקל במזומן, לפי מחיר של 22.5 שקל למניית טלדור, מחיר שהיווה פרמיה של 30% על מחיר המניה טרום ההודעה על העסקה. השלמת המכירה כפופה לאישור בעלי המניות של טלדור ואישור הממונה על התחרות.