יונה טילמן מונה ליו"ר דירקטוריון המועצה לצרכנות

טילמן כיהן בתפקידים בכירים באוניברסיטת בר-אילן וכחבר מועצה בעיריית רמת גן • המועצה לצרכנות מתנהלת מזה יותר משנתיים בלי מנכ"ל קבוע, והתקווה היא שטילמן יעשה סדר בכל מה שמתרחש במועצה בשנים האחרונות

קניות בסופרמרקט / צילום: כדיה לוי, גלובס
קניות בסופרמרקט / צילום: כדיה לוי, גלובס

המועצה לצרכנות, שמתנהלת מזה יותר משנתיים בלי מנכ"ל קבוע, ממנה יו"ר דירקטוריון חדש: יונה טילמן. טילמן כיהן בתפקידים בכירים באוניברסיטת בר-אילן וכחבר מועצה בעיריית רמת גן. טילמן הוא סגן אלוף במיל' ששימש כראש אגף נעדרים בצה"ל.

התקווה היא שטילמן יעשה סדר בכל מה שמתרחש במועצה לצרכנות בשנים האחרונות ויצעיד אותה לדרך חדשה יחד עם איוש משרות חסרות, כולל יועץ משפטי, כלכלן, מנהל פניות הציבור ועוד.

יחד עם טילמן מונתה חברת דירקטוריון נוספת, הדסי נבון. נבון שימשה כסמנכ"לית בכירה בבנק הפועלים שווייץ וכראש תחום במגדל שוקי הון ובחברת הייעוץ דלויט בריטמן אלמגור ושות׳. לנבון תואר ראשון בכלכלה ובמינהל עסקים ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. 

בתחילת ספטמבר סיים את כהונתו במועצה לצרכנות עופר מרום, שכיהן כמנכ"ל זמני במשך כשנתיים. המועצה מסונפת למשרד הכלכלה. מי שכיהן כיו"ר המועצה היה אבי כהן, שאף התפטר וחזר לתפקידו אחרי מחלוקות עם רשות החברות.

באוגוסט האחרון ביקשה המועצה לאשר את מינויו של עופר פינשטיין כמנכ"ל המועצה. המינוי של פינשטיין, ששימש בעבר כמנהל קבוצת הקו-אופ, לא אושר על-ידי המדינה.