לייבפרסון מגייסת 450 מיליון דולר בהנפקת אג"ח להמרה בריבית 0%

האג"ח מיועדות לפירעון בדצמבר 2026, ומחיר ההמרה שלהן נקבע על כ-75.23 דולר – כלומר פרמיה של כ-42.5% על מחיר המניה בנאסד"ק

רוברט לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון / צילום: אתר החברה
רוברט לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון / צילום: אתר החברה

גם חברת התוכנה לייבפרסון מצטרפת לטרנד, ומנפיקה איגרות חוב להמרה בריבית אפסית. החברה, ספקית פתרונות SaaS (תוכנה כשירות) לארגונים לצרכי ניהול שירות לקוחות באמצעים דיגיטליים, הודיעה היום על גיוס של 450 מיליון דולר בהנפקת אג"ח להמרה נושאות ריבית של 0%, והגיוס עשוי לגדול ב-67.5 מיליון דולר נוספים במקרה שהמשתתפים בו יבחרו לממש אופציה לרכישת אג"ח נוספות.

האג"ח מיועדות לפירעון בדצמבר 2026, ומחיר ההמרה שלהן נקבע על כ-75.23 דולר - כלומר פרמיה של כ-42.5% על מחיר המניה בנאסד"ק. לפני הגיוס, היו לחברה בקופה כ-199 מיליון דולר במזומנים ושווי מזומנים.

לייבפרסון , שהוקמה ומנוהלת על-ידי רוברט לוקאסיו, נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב ושווי השוק שלה הוא 3.5 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 35.4% במחיר המניה שלה מתחילת השנה הנוכחית. החברה נהנית מהמגמה של מעבר לדיגיטל בקרב ארגונים רבים, כך שהצורך בפתרונות שלה גובר. מנגד, היא נאלצה לרשום בדוחות הרבעון השלישי הפחתות של 24 מיליון דולר בשל ההחלטה שלה להעביר את כל העובדים לעבודה מהבית ולסגור את משרדיה הפיסיים.

הגיוס של לייבפרסון מצטרף לגיוסים קודמים של חברות טכנולוגיה שנסחרות בוול סטריט, שהנפיקו אג"ח להמרה בריבית אפסית. בין היתר עשו זאת החברות Wix, סולאראדג', פייבר ונייס.