בית ההשקעות סיגמא ממזג לתוכו את פעילות ניהול התיקים והקרנות הנאמנות של מודלים שוקי הון

סיגמא מקבוצת ANDBANK ממזג את כל פעילות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות של מודלים לתוך בית השקעות; אלברטו גרפונקל, יו"ר סיגמא ANDBANK: אנחנו ממשיכים לפעול למימוש אסטרטגית ההתרחבות שלנו בישראל

סיגמא בית השקעות / צילום: עינת לברון
סיגמא בית השקעות / צילום: עינת לברון

בית ההשקעות סיגמא, מקבוצת ANDBNAK, ממזג את כלל פעילות ניהול התיקים וקרנות הנאמנות של בית ההשקעות מודלים שוקי הון ומודלים קרנות נאמנות את כלל פעילות ניהול התיקים שלו ואת פעילות קרנות הנאמנות לאחר מיזוג הפעילות, ד"ר יעקב שיינין ישמש יועץ לקרנות מודלים המועברות לסיגמא, וד"ר רחל שיינין תשמש מנהלת לקוחות VIP.

חברת הקרנות תנהל לאחר רכישת הפעילות של מודלים 36 קרנות בתחומים שונים. בנוסף, סיגמא החלה במהלך 2020 להעניק שירותי הוסטינג לקרנות נאמנות חיצוניות, נכון לעכשיו, סיגמא מעניקה שירותים לכ-20 קרנות. בסוף שנת 2016 בית ההשקעות סיגמא מקבוצתANDBANK רכש את פעילות ניהול התיקים של בית ההשקעות תמיר פישמן.

אלברטו גרפונקל, יו"ר בית ההשקעות סיגמא מקבוצת ANDBANK אמר כי "מדובר בהמשך מדיניות ההתרחבות של ANDBANK העולמית בישראל, באמצעות הגדלת הפורטפוליו שלנו בישראל באמצעות רכישת פעילויות אטרקטיביות המוסיפות ערך לקבוצה".

יאיר שני, מנכ"ל סיגמא בית השקעות אמר כי "אנחנו שמחים על המיזוג הנוכחי שיאפשר סינרגיה מוצלחת בין הפעילויות של סיגמא ANDBANK שפועלת בסטנדרטים בינלאומיים לבין הפעילות של מודלים שמתמזגת אלינו".

לדברי דר’ יעקב שיינין "בתקופה אתגרית זו ראינו זאת כצעד נכון כלכלית עבורנו, שההשקעות של לקוחותינו ינוהלו במסגרת סיגמא בית השקעות. אנו רואים בסיגמא מקבוצת ANDBANK, בית מקצועי בעל גיבוי פיננסי בינלאומי שיאפשר לנו להמשיך ולהתמקד בשירות ללקוחותינו ולעבור בהצלחה את תקופת המגפה אל עבר עתיד של הזדמנויות חדשות. אנו מתכננים לפעול במשותף עם סיגמא בפעילויות נוספות בשוקי ההון ושמחים להצטרף לקבוצת סיגמא.