החיסונים הראשונים הגיעו לישראל; נתניהו: "אהיה הראשון שיתחסן"

החיסונים של פייזר הגיעו במטוסיה של חברת השילוח DHL • מחר צפוי להגיע משלוח נוסף של חיסונים מבריסל • נתניהו: "אני רוצה שאזרחי ישראל יתחסנו, וכדי לעשות זאת אני רוצה לשמש להם דוגמה, ואני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל"

נתניהו ואדלשטיין בשדה התעופה
נתניהו ואדלשטיין בשדה התעופה

משלוח חיסונים ראשון הגיע היום (ד') בשעות הבוקר, במטוסיה של חברת השילוח DHL. מדובר במשלוח הראשון של חיסונים שינחת בארץ כשהלוגיסטיקה שלו נשמרה מתחת לרדאר. בחברה לא הגיבו לדברים.

מחר צפוי להגיע משלוח נוסף. כפי שנחשף בגלובס, מדובר במשלוח של חיסונים מחברת פייזר שיגיע מבריסל, אותו תשנע חברת התעופה יונייטד איירליינס במטוסי הקארגו שלה. החברה פרסמה כי ביכולתה להעביר מיליון חיסונים בכל אחת מטיסות המטען שמותאמות לדרישות של העברת החיסונים, כך שכל משלוח יכסה כחצי מיליון מתחסנים.

בנאום שנשא בעת שהגיעו החיסונים, אמר רה"מ נתניהו: "אני מאמין בחיסון הזה. אני מצפה שהוא יקבל את האישורים המתאימים בימים הקרובים ביותר ואני רוצה שאזרחי ישראל יתחסנו, וכדי לעשות זאת אני רוצה לשמש להם דוגמה, ואני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל. אני בטוח שרבים מכם יעשו גם כן. אנחנו רואים את הסוף בקצה המגפה. זהו יום חג לישראל".