דוח פינטק | פודקאסט

ריקוד משותף: כך ענקיות ביטוח ופינטקים קטנים משתפים פעולה

ענף הביטוח עובר תהפוכות גדולות, ולחברות הגדולות קמות עשרות חברות מתחרות • אך האם הן באמת מתחרות? • יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל, מתארחת בפודקאסט "דוח פינטק" וחושבת ששיתופי-הפעולה הם בלתי נמנעים • האזינו

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל / צילום: אוהד רומנו, גלובס
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל / צילום: אוהד רומנו, גלובס

אין זה סוד שהחדשנות הדגיטילית מטילה איום על חברות הביטוח הקלאסיות, גדולות וקטנות כאחד. אף מקובל להניח שחברות הפינטק הצעירות המשנות את ענף הביטוח יהפכו את הענף כולו על פיו וייתרו את חברות הביטוח הקלסיות והמבוססות. אך האם זו הפרשנות היחידה לעתיד הקרוב?

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל, מתארחת בפודקאסט "דוח פינט" בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס ומסבירה כי שיתופי-הפעולה בין ענקיות הביטוח וחברות הפינטק הקטנות הם בלתי נמנעים. "שיתוף עסקי והשלמה הדדית בין חברות זריזות וגמישות לבין הענקיות בעלות אוצרות הנתונים במחשביהן יעשו טוב לכולם".

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, אפל פודקאסטס , גוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה-RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.