משה יעלון הודיע כי תל"ם לא תתמודד בבחירות הקרובות

יו"ר תל"ם, משה יעלון, מודיע כי הוא והמפלגה לא יתמודדו בבחירות הקרובות • בהודעה רשמית, כתב יעלון כי "האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל"ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה"

משה (בוגי) יעלון, יו"ר תל"ם / צילום: אורון בן חקון
משה (בוגי) יעלון, יו"ר תל"ם / צילום: אורון בן חקון

ח"כ משה (בוגי) יעלון, יו"ר מפלגת תל"ם, הודיע היום (ב') על כי לא יתמודד בבחירות הקרובות.

בהודעה רשמית, כתב שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר כי "האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל"ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי. הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה. בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל"ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות". הוא הוסיף כי "העדפת טובת המדינה קודמת לכל תועלת אישית".

יעלון ציין כי "גם לבחירות האלה יצאתי מתוך אותה תחושת שליחות. מתוך הבנה שהקרב הנוכחי הוא על נשמת אפה של המדינה והחברה בישראל". הוא כתב לבוחריו כי הטיפול הלקוי במגפת הקורונה בישראל הוא אחת הסיבות לפרישתו מהחיים הפוליטיים. "כמעט 5000 נפטרים מנגיף הקורונה. 5000. עצרו לרגע וחשבו על המספר הזה. המחדל הלאומי גדל בקנה מידה חסר תקדים בכל התחומים. העבודה בכל תחומי החיים - רבה היא. ישראל חייבת לרכז את כל כוחותיה במאבק לשינוי: לאיחוי הקרעים בחברה. לסיכול תרבות השקר. להחזרת היושרה לדרך חיינו ולביצור הדמוקרטיה שנשחקת מדי יום. לעמידה באתגר הבריאותי ובאתגר הכלכלי".

יעלון ביקש ממצביעיו לקחת חלק בבחירות ועודד תמיכה במי שלא יישב עם בנימין נתניהו. "ב-23 במרץ נלך כולנו לקלפי. אני קורא לכולכם לקחת חלק בבחירות. עליכם לפקוח שבע עיניים ולוודא שלא תתנו את קולכם למי שיפקירו את התקווה לשינוי, לשם ישיבה בצל נאשם בפלילים. תנו את קולכם להנהגה נקיית כפיים".