גאולה אבן, בת זוגו של גדעון סער, יוצאת לחל"ת מתאגיד השידור

עפ"י הודעת התאגיד, אבן ביקשה לצאת לחל"ת עד אחרי הבחירות, ובקשתה אושרה • אפשר להניח כי אבן תרצה לסייע באופן אקטיבי לקמפיין של בעלה, יו"ר מפלגת "תקווה חדשה", ששואף הפעם לסיים את מערכת הבחירות בתפקיד ראש הממשלה

רגע לפני סגירת הרשימות, וכשהבחירות לכנסת הולכות ומתקרבות, מודיע היום (ג') תאגיד השידור הציבורי "כאן" כי גאולה אבן, בת זוגו של גדעון סער, יו"ר מפלגת "תקווה חדשה", יוצאת (שוב) לחופשה ללא תשלום.

על-פי הודעת התאגיד, אבן ביקשה לצאת לחל"ת עד אחרי הבחירות, ובקשתה אושרה.

היום צפויה אבן להגיש את התוכנית האחרונה שלה, ואת מקומה יתפסו בעת הזאת גילי כהן ודב גיל הר, מתוך כוונה שאבן תחזור להגיש את "ערב ערב" אחרי הבחירות.

החיבור הלא שגרתי שבין עיתונאית ומגישת חדשות בכירה לפוליטיקאי בכיר כבר גבה בשנים האחרונות מחירים גם מאבן וגם מסער. נזכיר כי אבן היא עיתונאית ותיקה ומוערכת הנמנית עם תאגיד השידור הציבורי עוד מגלגולו הקודם כרשות השידור. הקריירה שלה בתחום החדשות והאקטואליה החלה כאמור הרבה לפני נישואיה לסער, אולם הנישואים לפוליטיקאי הבכיר יצרו סיטואציה מורכבת: כל עוד אבן-סער הגישה את מהדורת החדשות של כאן 11, היה מקרה ברור של ניגוד אינטרסים, אך זמן לא רב לאחר נישואיהם הוא לקח פסק-זמן מחיים הפוליטיים, והבעיה נפתרה.

כשסער חזר לשורות הליכוד, אבן-סער הודיעה על פרישתה מהגשת המהדורה בתאגיד. לאחר תקופה מסוימת שבה הסתפקה בהגשת תוכנית רדיו שבועית, היא חזרה למסך בתוכנית משותפת עם ירון לונדון, ולפני מספר חודשים החלה להוביל בהצלחה את התוכנית "ערב ערב". למרות שלא עסקה יותר ישירות בנושאים פוליטיים בעת שסער התמודד על רשות הליכוד מול נתניהו, אבן לקחה שוב חופש מפעילותה בתאגיד, ולאחר הבחירות חזרה.

נזכיר כי לפני שבועות ספורים, כשסער יצא הודעה דרמטית על עזיבת הליכוד והקמת מפלגת "תקווה חדשה", הודיע התאגיד כי אבן תישאר בתפקידה כמגישת תוכנית האקטואליה "ערב ערב" המשודרת בערוץ "כאן 11", אך לא תעסוק בנושאים הנוגעים לסער עצמו.

עתה כאמור מבקשת אבן עצמה חופשה ללא תשלום. אפשר להניח כי היא תרצה לסייע באופן אקטיבי לקמפיין של בעלה, ששואף הפעם לסיים את מערכת הבחירות הנוכחית בתפקיד ראש הממשלה.