למרות הביקורת: וואטסאפ תתחיל לשנות את מדיניות הפרטיות בקרוב

אפליקציית המסרים הודיעה כי בשבועות הקרובים תתחיל להציג למשתמשים את המדיניות החדשה, שתאפשר שיתוף מידע עם החברה האם פייסבוק • השינוי היה מתוכנן לצאת לפועל כבר החודש, אך הוא גרר ביקורת רבה לצד נטישת משתמשים ולכן נדחה למאי

וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק
וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק

וואטסאפ הודיעה אתמול כי היא צפויה להחיל את השנוי בתנאי השימוש שלה למרות הביקורת הרבה שהצעד גרר בתחילת השנה. אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, שבשליטת פייסבוק, אמרה כי היא תאפשר למשתמשים לקרוא את תנאי השימוש החדשים "בזמנם החופשי" ותציג גם באנר שיאפשר מידע נוסף על המהלך. 

בינואר, הודיעה וואטסאפ למשתמשיה כי היא צפויה לעדכון את מדיניות הפרטיות שלה, כך שתוכל לשתף מידע עם פייסבוק והחברות האחרות בקבוצה. בנוסף, הודיעה החברה כי משתמשים שלא יאשרו את תנאי השימוש החדשים לא יוכלו להמשיך להשתמש באפליקציה החל מה-8 בפברואר. ההודעה הביאה לגל של עזיבת משתמשים, שחלקם עברו לאפליקציות המתחרות סיגנל וטלגרם. בתגובה, הודיעה וואטסאפ כי היא דוחה את העדכון לחודש מאי.

בעדכון שפורסם אתמול בבלוג שלה, כתבה וואטסאפ כי בקרוב תתחיל להציג את תנאי השימוש החדשים לאישור המשתמשים. "בשבועות הקרובים, נציג ב-WhatsApp באנר עם מידע נוסף שאנשים יוכלו לקרוא בקצב שלהם. כמו כן, כללנו מידע נוסף שיתייחס לחששות של משתמשים. לבסוף, נתחיל להזכיר לאנשים לעיין בעדכונים אלה ולאשר אותם כדי שיוכלו להמשיך להשתמש ב-WhatsApp", נכתב בהודעה.