דיווח: חברת אבטחת הסייבר הישראלית סנטינל וואן מתכננת להנפיק לפי שווי של 10 מיליארד דולר

ברשת "בלומברג" דיווחו כי סטארט-אפ אבטחת הסייבר הישראלי סנטינל וואן, שהקים ומנהל תומר וינגרטן, מתכונן להנפקה ראשונית לציבור לפי שווי של 10 מיליארד דולר • החברה גייסה עד כה קרוב ל-700 מיליון דולר בסבבים שונים

תומר וינגרטן. מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן / צילום: סנטינל וואן
תומר וינגרטן. מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן / צילום: סנטינל וואן

סטארט-אפ אבטחת הסייבר הישראלי סנטינל וואן מתכונן להנפקה ראשונית לציבור לפי שווי של 10 מיליארד דולר, כך עפ"י דיווח ברשת "בלומברג". לפי מקורבים, החברה מראיינת בנקאים לקראת הנפקה עתידית.

סנטינל וואן הוקמה ב-2013 על ידי תומר וינגרטן ואלמוג כהן (שכבר לא מחזיק בתפקיד פעיל בחברה). החברה מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לאבטחת נקודות קצה כולל מחשבים ניידים, נייחים, שרתים ושרתי ענן ומכשירים נוספים שמחוברים לאינטרנט. 

תוכניות חברת אבטחת הסייבר הן רק בשלבים המוקדמים, שכוללים עוד הערכה, ולכן תזמון ההנפקה יכול להשתנות.

מסנטינל וואן לא נמסרה תגובה לפי שעה.

החברה עומדת להיות המנפיקה החדשה ביותר בשוק לאחר כמה חודשים של מבול הנפקות בוול סטריט שכלל את אפליקציית ההכרויות באמבל, שהנפיקה החודש. גם חברת סקוור, בניהולו של ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר, ציינה כי היא מתכננת להנפיק ב-2021.

סנטינל וואן הוקמה בישראל וממקומת במאונטיין וויו, בקליפורניה, ומשקיעות בה קרנות כמו טייגר גלובל מנג'מנט, סקויה קפיטל, קרן אינסייט ות'ירד פוינט וונצ'ורס. הסטארט-אפ גייס קרוב ל-700 מיליון דולר נכון להיום ושוויו הוערך ב-3 מיליארד דולר בנובמבר באחרון, כך לפי Pitchbook.