אישום: תושב אעבלין היכה באכזריות בת 13 בגלל סוכריה על מקל

לפי כתב האישום, הקטינה הגיעה למכולת שבבעלות הנאשם ולקחה סוכריה על מקל מבלי לשלם עליה; משהנאשם הבחין בכך, הוא רדף אחריה ותקף אותה בבעיטות ובמכות ואף גרר אותה על הכביש

צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

השבוע הופץ ברשתות סרטון קשה לצפייה בו נראה גבר מכה באכזריות בבעיטות נערה השוכבת על הקרקע ומגינה על ראשה. המשטרה מיהרה לעדכן כי "בהמשך לסרטון המופיע בשעות האחרונות ברשתות ובו נראה גבר מכה באכזריות קטינה, בסוף שבוע האחרון התקבל דיווח במשטרת ישראל מבית הולים רמב"ם אודות קטינה בת 13.5 עם סימני אלימות עליה. מיד עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי משטרת ישראל בחקירה ועצרו חשוד בתקיפה".

היום (ד') הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד הגבר המכה - ג'רייס נשאשבי, תושב אעבלין בן 41 - המגלה את הסיפור מאחורי התקיפה האכזרית.

לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, משפחתו של נשאשבי היא בעלת מכולת בכפר אעבלין. בתאריך 10.3.21 בשעות הערב הגיעה הקטינה למכולת, לקחה סוכריה על מקל מבלי לשלם עליה ויצאה מהמקום. נשאשבי הבחין במעשיה של הקטינה, רדף אחריה וקרא לה לעצור.

לפי האישום, הקטינה עצרה והתנצלה בפניו על מעשיה, ונשאשבי החל לתקוף אותה בבעיטות ובמכות, הפיל אותה לרצפה ובעט בה בעוצמה, גרר אותה על הכביש והמשיך לבעוט בעוצמה בראשה, כאשר חברותיה של הקטינה, שהבחינו במתרחש, צועקות לעברו שיחדל ממעשיו.

רק לאחר שעובר אורח הרחיק את נשאשבי מהקטינה, הוא הפסיק להכותה, אך לקח ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה. לפי האישום, חברותיה של הקטינה, בנות 15 ו- 16, ניגשו אליו וביקשו שישיב להן את המכשיר, ובתגובה הוא איים עליהן באומרו כי אם לא ילכו, יקרה להן מה שקרה לקטינה. בהמשך הוא החזיר את מכשיר הטלפון הנייד באמצעות אדם אחר.

הפרקליטות מבקשת לעצור את נשאשבי עד תום ההליכים לאור המסוכנות העולה ממעשיו.