יובל מטלון פורש מתפקיד מנכ"ל לייבפרסון ישראל אחרי 3 שנים

מטלון, לשעבר מנהל מרכז הפיתוח של eBay בישראל, התמנה למנכ"ל לייבפרסון ישראל ב-2018 והוביל מאז את פיתוח הדור החדש של פלטפורמת התקשורת של החברה • לאחרונה הוביל מטלון את אסטרטגיית הפיתוח הגלובלי של מודל העבודה העתידי ההיברידי

יובל מטלון מנכל לייבפרסון / צילום: ענבל מרמרי
יובל מטלון מנכל לייבפרסון / צילום: ענבל מרמרי

יובל מטלון, מנכ"ל לייבפרסון ישראל, הודיע על כוונתו לפרוש מהתפקיד. מטלון, לשעבר מנהל מרכז הפיתוח של eBay בישראל, התמנה למנכ"ל לייבפרסון ישראל ב-2018 והוביל מאז את פיתוח הדור החדש של פלטפורמת התקשורת של החברה, ואת כניסתה לעולמות הבינה המלאכותית והמעבר לענן ציבורי. לאחרונה הוביל מטלון את אסטרטגיית הפיתוח הגלובלי של מודל העבודה העתידי ההיברידי, לאחר שלייבפרסון הכריזה בעקבות מגפת הקורונה על עזיבת כל משרדיה.

מטלון מסר: "לאחר כשלוש שנים מוצלחות ומספקות כמנכ"ל החלטתי לצאת לדרך חדשה. הייתה לי הזכות להוביל ארגון משמעותי שצמח באופן מעורר השתאות בשנים האחרונות ואין לי ספק שהוא ימשיך להיות שחקן משמעותי עוד שנים רבות בזכות הפסיפס האנושי שבו, החדשנות והערך הרב שמביא הארגון למאות אלפי לקוחותיו בעולם".

לייבפרסון, שהוקמה ומנוהלת על-ידי רוברט לוקאסיו, נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 3.6 מיליארד דולר. החברה מספקת פתרונות SaaS (תוכנה כשירות) המיועדים לניהול שירות לקוחות באמצעים דיגיטליים.