הוט במהלך דרמטי: משדרגת מאות אלפי לקוחות ל-500 מגה

חברת התקשורת משיקה רשת סיבים אופטיים ומבטלת את מהירות הגלישה של 100 מגה • מהיום החברה תציע מהירות של 200 מגה ו-500 מגה לצד 1 גיגה • הוט תגבה מאות שקלים עבור התקנת הסיבים, בדומה למתחרה בזק

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט / צילום: יח"צ אוהד רומנו
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט / צילום: יח"צ אוהד רומנו

חברת הוט יוצאת במהלך דרמטי על רקע השקת רשת הסיבים שלה והיא משדרגת את כל הלקוחות הקיימים שלה למהירות של 500 מגה ללא עלות. בנוסף החברה מבטלת את מהירות ה-100 מגה הקיימת ומהיום תציע מהירות של 200 מגה ו-500 מגה, על גבי רשת הכבלים הקיימת, ו-1 גיגה על גבי סיבים במקומות שרשת IBC פרוסה.

חבילת טריפל על גבי סיבים במהירות של 1 גיגה תסתכם ב-339 שקל לחודש, כאשר החברה תעניק שלושה חודשים במחיר של 199 שקל. דמי ההתקנה יעמדו על 14.9 שקל למשך 36 חודשים ולכבוד ההשקה תינתן הנחה של 50%. מדובר במחיר מצטבר של 536 שקל.

גם המתחרה בזק, שהשיקה את השירות לאחרונה, גובה מחירי התקנה, שלתקופה מוגבלת ניתנים בשיעור הנחה של 50%. כך, כעת, המחיר לדירה עומד על 450 שקל בפריסה ל-36 תשלומים (12.5 שקל לחודש). המחיר לבית צמוד קרקע גבוה יותר ועומד על 900 שקל בפריסה ל-36 תשלומים (25 שקל לחודש). 

מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין אמרה הבוקר לרגל ההשקה כי "אנחנו מודיעים על כמה בשורות בעולם הכבלים והסיבים וכי מהיום סטנדרט הגלישה הולך להשתנות. 1 גיגה יונגש ל-600 אלף לקוחות הוט מיד. תקן הגלישה יהיה 200 מגה במינימום. הלקוח יוכל לקבל או 200 או 500 בכבלים ו-1 גיגה על גבי סיבים. השדרוג ל-500 יהיה רק ללקוחות שיש להם נתב תומך, ולמי שאין, יוכל להזמין בתשלום. מדובר כרגע על כ-120 אלף לקוחות".

בנוסף, החברה תשיק ממשק משתמש חדש לכבלים ולסיבים שברובו יהיה זהה בשתי הטכנולוגיות אך ייתכנו בו שינויים אצל המשתמשים לפי סוג הטלוויזיה והממירים שיש ברשותם. בעת זו, הממשק לא כולל תכונת קאטצ' אפ (שמאפשרת לצפות בדברים ששודרו קודם לכן בערוצי הטלוויזיה) ולדברי החברה היא תוטמע בהמשך השנה. לקוח שיש ברשותו טלוויזיה חכמה יוכל להוריד אפליקציה ולצפות בהוט ללא ממיר, אבל זה רק במידה והוא לקוח של החברה ברשת הכבלים. במקרה של ריבוי מכשירים בבית הלקוח יצטרך שיהיה לו לפחות ממיר אחד בבית ואם יש לו טלוויזיות חכמות נוספות הוא יוכל לראות דרך האפליקציה.