Wix משיקה אפליקציית מובייל שמיועדת ללקוחות של בעלי העסקים המשתמשים בפתרון שלה

האפליקציה החדשה של Wix תאפשר לבעלי עסקים לתקשר עם הלקוחות, שגם יוכלו לבצע עסקאות באמצעותה

אבישי אברהמי, מייסד ומנכ”ל Wix  / צילום: שלומי יוסף, גלובס
אבישי אברהמי, מייסד ומנכ”ל Wix / צילום: שלומי יוסף, גלובס

חברת האינטרנט Wix משיקה אפליקציה חדשה שצפויה להרחיב את קהל היעד אליו היא פונה. החברה הודיעה היום (ג') על השקת האפליקציה למובייל Spaces by Wix, המיועדת ללקוחות של בעלי העסקים - שהם לקוחותיה הקיימים של החברה.

Wix, בניהולו של אבישי אברהמי, מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להקים ולנהל בקלות אתרי אינטרנט. לפי הודעת החברה, באמצעות האפליקציה החדשה יוכלו בעלי העסקים לתקשר בקלות וביעלות באמצעות מגוון רחב של אפשרויות הכוללות: התראות בזמן אמת (Push), קבוצות דיון, בלוגים ועוד, ואילו הלקוחות יוכלו לבצע עסקאות כמו רכישה של מוצרים, שירותים, קורסים וכדומה.

ב-Wix מציינים כי ההתרחבות למובייל תואמת לחזון החברה לספק למשתמשים שלה פתרון עסקי מלא, וללקוחות שלהם - חוויה מצוינת בתקשורת עם אותם עסקים. Wix מציינת בהודעה על השקת האפליקציה כי נכון להיום, כ-70% מבעלי העסקים מתקשרים עם לקוחותיהם באמצעות הטלפון הנייד.

"אנחנו בונים כל הזמן כלים שישרתו את המשתמשים שלנו ואת צרכי הלקוחות שלהם", אמר רוני אלקיים, סגן נשיא לתחום המובייל, שוק האפליקציות ומוצרים אסטרטגיים ב- Wix. "ראינו ביקוש עצום מהלקוחות לאפליקציה שתאפשר לתקשר עם העסקים שמשתמשים ב-Wix".

לדבריו, עסקים שמציעים אפליקציה ללקוחות זוכים ליותר מחויבות ופעילות של הלקוחות, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה יותר, נאמנות ובסופו של יום גם להגדלת הכנסות ורווחים.

Wix  נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 16.3 מיליארד דולר.