ענת קם | בלעדי

ענת קם מצטרפת לאתר "כסית" של קבוצת אימפקט

קם צפויה לכתוב באתר "כסית" העוסק בעיקר בסיקור תחומי התקשורת • מינויה של קם מצטרף למינוי נוסף ב"כסית" - של העיתונאי אלכסנדר כץ, שמונה לעורך האתר

ענת קם / צילום: שלומי יוסף
ענת קם / צילום: שלומי יוסף

קבוצת אימפקט, המפעילה את אתרי התוכן "זצ" ו"כסית", מצרפת לשורותיה את העיתונאית ענת קם - כך נודע לגלובס.

קם אומנם התפרסמה בציבור הרחב כמי שהורשעה בעבור ריגול ומסירת ידיעה ללא היתר, ואף ישבה בשל כך בכלא, אך טרם התפוצצות הפרשה היא הועסקה כעיתונאית ועבדה מספר שנים ככתבת ברנז'ה באתר וואלה. לאחר שחרורה מהכלא היא חזרה לעבוד בעיתונות והועסקה לתקופה מסוימת כעיתונאית במגזין "ליברל".

קם צפויה לכתוב באתר "כסית", שכמו "וואלה ברנז'ה" בשעתו, עוסק בעיקר בסיקור תחומי התקשורת.

מינויה של קם מצטרף למינוי נוסף ב"כסית" - של העיתונאי אלכסנדר כץ, שנכנס לתפקיד עורך האתר. כץ שימש במשך עשור כעורך אתר המדיה והפרסום "אייס", עד שחברת קו מנחה מכרה אותו לפני כשנה וחצי. מאז היה עורך ב"כלכליסט", וכעת הוא מצטרף לקבוצת אימפקט.

אימפקט הוקמה על-ידי איש יחסי הציבור וניהול המשברים מולי ארי, שהפעיל את הפורטלים המשפטיים "אוביטר" ו"פלילי נט". ארי חבר למפיקת הטלוויזיה ליאת דנציגר, ויחד הקימו השניים את קבוצת זצ, שהשיקה בשלב הראשון אתר בשם זה, שמציע תכנים אקטיביסטיים. לטובת השלבים הראשונים של הפעלת המיזם גויסו מיליון שקל מגורמים פרטיים וצוות אנשי תוכן שכולל את העיתונאים חיים הר-זהב, גדי שמשון וליאת ברטוב.

בשונה מאתרי חדשות עצמאיים אחרים, ששמים דגש על סוגיות חברתיות אך חיים בעיקר ממימון המונים, בזצ מתעתדים להישען על יחידת רווח עצמאית - מכירת שירותי הפקה, שבאמצעותם תמומן הפעילות, וזאת בנוסף לתרומות. זמן לא רב לאחר מכן הושק גם אתר "כסית", שעוסק בנושאים של תקשורת, מדיה פרסום ושיווק.

שלא לייחוס טוענים מקורבים כי בקרוב יוכנסו שינויים ב"זצ", והקבוצה תעלה אתרים נוספים בתחומי לייף סטייל, מסעדות וכדומה.

גדי שמשון, מנהל התוכן של קבוצת אימפקט, אישר את הצטרפותה של קם ומסר כי "כישוריה יבואו לידי ביטוי לא רק באתר 'כסית', שהוא חלק ממערך התוכן הכולל של הקבוצה".

באשר לשינויים בקבוצה אמר שמשון כי "אנחנו משקיעים ומשפרים כל הזמן את 'זצ', והוא ימשיך להיות ראש חץ במערך האקטואליה שלנו. אנחנו מנסים כל הזמן לשפר ולהגדיל את מערך האתרים שלנו, והן 'זצ' והן 'כסית' ימשיכו להיות חלק חשוב ומרכזי במערך הזה".