פרישה נוספת בחדשות 13: רותם שדות, מנהלת פיתוח וחדשנות, עוזבת

שדות עובדת בחברה עוד מהימים שהייתה חדשות עשר, ובין התפקידים המזוהים עמה נמנים עריכת תוכניות התחקירים "המקור" ו"הקברניטים" • זו הפרידה השנייה בשבועות האחרונים מדמות בכירה בחדשות 13: רק לאחרונה הודיע עידו איינבינדר, סמנכ"ל משאבי האנוש ומי שנחשב ליד-ימינו של המנכ"ל ישראל טוויטו, על פרישה

אולפן חדשות 13 / צילום: באדיבות חדשות 13
אולפן חדשות 13 / צילום: באדיבות חדשות 13

פרישה נוספת בחדשות 13: רותם שדות, מנהלת פיתוח וחדשנות בחברה, עוזבת את תפקידה. שדות עובדת בחברה עוד מהימים שהייתה חדשות עשר, ובין התפקידים המזוהים עמה נמנים עריכת תוכניות התחקירים "המקור" ו"הקברניטים".

"אחרי דרך ארוכה ובאהבה גדולה אני ממשיכה הלאה", כתבה הבוקר (ד') שדות לעובדי החברה. "אני מאחלת הצלחה גדולה לכל האנשים הטובים בחדשות 13. סליחה ממי שלא הספקתי להגיד לו באופן אישי. אתם השותפים הכי טובים שיש".

כאמור, שדות נמנית עם עובדי חדשות 13 כבר שנים ארוכות בהן ערכה מגוון של תוכניות, כמו תוכנית הבוקר, אך התמחתה בעיקר בתחום הדוקו והתחקיר, שהיה עד שינוי הבעלות אחד התחומים הבועטים בחדשות עשר. שדות ערכה תוכניות כמו "הפלא השמיני", "על המשקל" ותוכנית האקטואליה "זה הזמן".

זו הפרידה השנייה בשבועות האחרונים מדמות בכירה בחדשות 13: רק לאחרונה הודיע עידו איינבינדר, סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה ומי שנחשב ליד-ימינו של המנכ"ל ישראל טוויטו, על פרישה.