משרדי עו"ד | בלעדי

100 שנה אחרי שנוסד: משרד ש.הורוביץ ממזג לשורותיו פירמה אחרת

משרד אשר חלד, מהמשרדים המובילים בארץ בתחומי דיני העבודה, הסדרי פנסיה וביטחון סוציאלי, מצטרף אל משרד ש. הורוביץ וירחיב את מחלקת דיני עבודה של המשרד

עורכי הדין טל בנד, אשר חלד, אלקס הרטמן, שוקי חורש ואלישע שור / צילום: מיכל רביבו
עורכי הדין טל בנד, אשר חלד, אלקס הרטמן, שוקי חורש ואלישע שור / צילום: מיכל רביבו

מיזוג ראשון ומשמעותי למשרד עורכי הדין  ש. הורוביץ הוותיק. משרד אשר חלד, מהמשרדים המובילים בארץ בתחומי דיני העבודה, הסדרי פנסיה והביטחון הסוציאלי, מצטרף אל משרד ש. הורוביץ וירחיב את מחלקת דיני עבודה של המשרד. ש. הורוביץ יקלוט את חמשת השותפים ו-10 עורכי הדין של משרד אשר חלד, שיצטרפו אל כ-180 עורכי דין, מתוכם 62 שותפים, ו-42 מתמחים.

את מחלקת דיני עבודה הממוזגת יוביל עורך דין הוותיק, אשר חלד, לצד שותפיו ממשרד חלד, עורכי הדיו אלישע שור, ירון לסטרל, מיכל לבנון פורת ורותי בודוביץ-סגיר, ביחד עם אופיר פוזנר, שותף דיני העבודה ממשרד ש. הורוביץ.

עו"ד טל בנד, שותף בכיר בש. הורוביץ וחבר בהנהלת המשרד, מסר: "משרדנו ממזג לראשונה משרד עורכי דין לשורותיו. אני מברך את אשר חלד ושותפיו על בחירתם בנו כבית לפעילותם המקצועית. אנו מאמינים שכישוריהם וניסיונם של השותפים ועורכי הדין המצטרפים אלינו יהוו נדבך חשוב ומשמעותי בפיתוח תחום דיני העבודה במשרדנו והצעדתו קדימה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה יוביל אותנו להישגים מקצועיים מרשימים, בהצבת משרדנו בחזית העשייה, גם בתחום משפט העבודה, לתועלת לקוחותינו".

עו"ד חלד מסר כי: "השנה האחרונה העמידה את תחום משפט העבודה במרכז העשייה החברתית, המסחרית והמשפטית בישראל גם יחד. להערכתי, מגמה זו לא תיעצר ומשפט העבודה ימשיך להיות גם בשנים הבאות מרכיב מרכזי בפעילות המשק. אני מצטרף לדבריו של חברי, טל בנד, ורואה במיזוג זה הזדמנות מקצועית להוסיף ולקדם את פעילות המשרד הממוזג בתחום מומחיותנו להישגים חדשים".

משרד עורכי הדין אשר חלד נמצא בשורה הראשונה בתחום דיני העבודה והביטחון הסוציאלי זה למעלה מ-40 שנה. המשרד מעורב בצמתים המרכזיים והסכסוכים המורכבים ביותר בתחום דיני העבודה, הסדרי הפנסיה והביטחון הסוציאלי בישראל ומייצג קשת רחבה של לקוחות, הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר העסקי והפרטי, בארץ ובחו"ל. המשרד ושותפיו מדורגים בעקביות על ידי מדריכי הדירוג הישראליים והבינלאומיים ברשימת המשרדים המובילים בישראל בתחום דיני עבודה.

משרד ש. הורוביץ הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים והמובילים בארץ. בין לקוחות המשרד נמנות חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות, הפעילות במגוון רחב של תחומים ושווקים. ש. הורוביץ הינו החבר הישראלי היחיד בארגון הבינלאומי "לקס מונדי", המאגד את משרדי עורכי הדין המובילים בעולם בלמעלה מ-125 מדינות, ובשורותיו פועלים למעלה מ-22 אלף עורכי דין. עו"ד מיכל ליברמן, שותפה במחלקת העסקאות במשרד, כיהנה עד לימים האחרונים כיו"ר הארגון.