קןרנית, פלייטיקה אלוט וראדא עקפו את התחזיות ברבעון הראשון

הכנסות קורנית צמחו ברבעון הראשון ב-152% ביחס לאשתקד והסתכמו ב-66.1 מיליון דולר • פלייטיקה צופה הכנסה שנתית של 2.6 מיליארד דולר • ההפסד הנקי של אלוט היה מצומצם בהשוואה לתחזיות •  הכנסות ראדא הסתכמו ב-25.2 מיליון דולר, צמיחה של 67.3% לעומת הרבעון המקביל

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל / צילום: איל יצהר, גלובס
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל / צילום: איל יצהר, גלובס

מספר חברות ישראליות שנסחרות בוול סטריט (וחלקן גם בבורסה בתל אביב) פרסמו היום את הדוחות הכספיים שלהן לסיכום הרבעון הראשון. קורנית דיגיטל , המייצרת מערכות דפוס דיגיטלי להדפסה על טקסטיל, סיימה את הרבעון עם הכנסות ורווח נקי למניה הגבוהים מתחזיות האנליסטים. החברה רשמה הכנסות של 66.1 מיליון דולר, שמשקפות שיעור צמיחה של 152% ביחס לרבעון המקביל ב-2020 - רבעון שהיה חלש מאוד בקורנית ובגינו היא פרסמה אזהרת רווח, על רקע השפעת משבר הקורונה. לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), נרשם ברבעון הראשון רווח נקי של 5.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 10 מיליון דולר ברבעון המקביל, ועל בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי היה 7.7 מיליון דולר שהם 16 סנט למניה.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית, מסר: "בזמן שהעולם נכנס לעידן הפוסט קורונה, תעשיית הטקסטיל משוועת להאצת אימוץ מאסיבי של ייצור דיגיטלי ידידותי לסביבה של טקסטיל לפי דרישה. ההזדמנות העסקית שלפנינו עצומה ואנו ממוקדים בהבאת חדשנות והרחבת פעילויות ה - go-to-market שלנו". הוא הוסיף שהחברה תגיע ליעד שהציבה, קצב הכנסות שנתי של 500 מיליון דולר, מוקדם מהמתוכנן. קורנית נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 4.1 מיליארד דולר, כמעט ללא שינוי בהשוואה לתחילת 2021.

הכנסות פלייטיקה צמחו ב-19.6%

פלייטיקה , חברת הגיימינג שהונפקה בתחילת השנה במה שהפך להנפקה הישראלית הגדולה ביותר בוול סטריט, עקפה את תחזית ההכנסות של האנליסטים כשרשמה ברבעון הראשון הכנסות של כ-639 מיליון דולר, צמיחה של 19.6% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי לפי כללי GAAP נותר ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל, 35.7 מיליון דולר, וה- EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) צמח ב-38.6% ל-258 מיליון דולר. החברה מעלה את התחזית השנתית שלה וצופה הכנסות של 2.6 מיליארד דולר ו-EBITDA מתואם של 1 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 2.44 מיליארד דולר ו-EBITDA של 920 מיליון דולר.

מייסד ומנכ"ל פלייטיקה, רוברט אנטוקול, מסר כי המיקוד של החברה בניהול משחקים מבוססי-דאטה, יחד עם קמפיינים שיווקיים מוצלחים, הובילו לצמיחה מרשימה ברבעון. "אנחנו נרגשים מהתוצאות ומצפים למנף את ההצלחה בהמשך השנה", אמר.

פלייטיקה נסחרת בנאסד"ק בשווי 11 מיליארד דולר, ומחיר המניה שלה כיום נמוך מעט ממחיר ההנפקה - 26.8 דולר לעומת 27 דולר בהנפקה.

אלוט הפסידה פחות מהתחזיות

אלוט , המספקת לחברות תקשורת פתרונות לניתוח רשת ואבטחה כשירות (SECaaS), אמנם הציגה הכנסות מעט נמוכות מתחזיות האנליסטים, אך ההפסד הנקי שלה היה מצומצם בהשוואה לתחזיות.

החברה דיווחה על הכנסות רבעוניות של 31.2 מיליון דולר, צמיחה של 6.5% לעומת הרבעון המקביל. לפי כללי החשבונאות המקובלים, ההפסד הנקי הסתכם ב-4 מיליון דולר, גידול של 138% לעומת הפסד של כ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP, ההפסד הנקי הגיע ל-2.2 מיליון דולר, גבוה מההפסד ברבעון המקביל אך נמוך מזה שצפו האנליסטים, משום שהוא הסתכם ב-6 סנטים למניה והתחזית הייתה ל-12 סנט. החברה ממשיכה לצפות להכנסות שנתיות של 145-150 מיליון דולר ב-2021, צמיחה של 6.7%-10.4% ביחס ל-2020.

לדברי המנכ"ל ארז ענתבי, "אנו מרוצים מהתחלת 2021 עם המשך צמיחה בהכנסות משנה לשנה. מהזווית האסטרטגית, אנו שמחים מאוד מהחדירה המשמעותית הראשונה שלנו לשוק האמריקאי ונרגשים ש -DISH בחרה לשתף עמנו פעולה על מנת לעזור ולהגן על רשת דור 5 החדשנית שלהם, אשר תהיה אחת המתקדמות ביותר בארה"ב. עסקה זו, יחד עם הצהרת DISH על כוונה לחתום על עסקה נוספת עם אלוט להשקת שירותי אבטחה מבוססי רשת ללקוחותיה, מהווה אינדיקציה משמעותית לחשיבות האבטחה של רשתות דור 5 ולקוחות ברחבי העולם ". אלוט נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב לפי שווי של 641 מיליון דולר לאחר עלייה של 71% במחיר המניה מתחילת השנה.

ראדא עקפה את התחזיות עם הכנסות של 25.2 מיליון דולר 

חברה דואלית נוספת שפרסמה היום דוחות היא החברה הביטחונית ראדא , ששווי השוק שלה בנאסד"ק ובת"א הוא 587 מיליון דולר, אחרי שמחיר המניה שלה עלה בכ-23% מתחילת 2021 (החברה נרשמה למסחר בת"א בתחילת השנה). ראדא, יצרנית מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, שפועלת במקביל גם בתחום הפעילות המסורתי שלה - ייצור מערכות אלקטרוניקה למטוסים, עקפה את תחזיות האנליסטים עם הכנסות של 25.2 מיליון דולר, צמיחה של 67.3% לעומת הרבעון המקביל ושל 8% מהרבעון הקודם. לפי כללי GAAP, הרווח הנקי הגיע ל-3.8 מיליון דולר, לעומת 170 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל ובהשוואה ל-5.6 מיליון דולר בשנת 2020 כולה. ה-EBITDA המתואם צמח פי 5.5 ל-4.8 מיליון דולר. החברה אשררה את התחזית השנתית להכנסות של מעל 120 מיליון דולר.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "התחלנו את שנת 2021 במגמה חיובית של המשך צמיחה ושיפור ברווחיות, בהתאם לציפיות שלנו. המגמות החיוביות בשווקים בהם אנו פועלים, ממשיכות להתפתח במהירות בארה"ב, ולאחרונה גם על בסיס גלובלי. אנו רואים עניין גובר במיוחד בשווקים באירופה ובמזרח התיכון, אשר מתחילים לבוא לידי ביטוי מבחינתנו". הוא הוסיף כי בחברה צופים שמגמת הצמיחה תימשך גם מעבר לשנת 2021.

עוד שתי חברות טכנולוגיה ישראליות שפרסמו דוחות בימים האחרונים הן רדקום ומג'יק. רדקום, ספקית פתרונות לניטור רשתות תקשורת בניהולו של אייל הררי, הציגה הכנסות של 9.1 מיליון דולר, דומה לתחזיות האנליסטים וגבוה מהרבעון המקביל, והפסד נקי Non-GAAP של 1 מיליון דולר שהם 7 סנטים למניה, בעוד שהאנליסטים ציפו להפסד מעט גבוה יותר של 8 סנטים.

מג'יק מקבוצת פורמולה, בניהולו של גיא ברנשטיין, רשמה ברבעון הראשון צמיחה של 25.9% בהכנסות ל-107 מיליון דולר ועלייה של 9.5% ברווח הנקי Non-GAAP ל-10.3 מיליון דולר שהם 21 סנט למניה.