הסטארט-אפ האמריקאי של יוצאי אימפרבה שווה כבר 2.4 מיליארד דולר

חברת הסייבר אקסהבים, שייסד ניר פולק בעמק הסיליקון, גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 2.4 מיליארד • פולק היה אחד מעובדיה הראשונים של אימפרבה ובין משקיעי החברה נמנה שלמה קרמר, שייסד את אימפרבה

שלמה קרמר - יזם הייטק / צילום: איל יצהר
שלמה קרמר - יזם הייטק / צילום: איל יצהר

חברת הסייבר האמריקאית אקסהבים (Exabeam) הודיעה היום (ג') על גיוס 200 מיליון דולר בהובלת קרן Owl Rock. אקסהבים קיבלה שווי של 2.4 מיליארד דולר בגיוס. כולל הגיוס הנוכחי, החברה גייסה כבר 390 מיליון דולר.

אקסהבים הוקמה ב-2013, על ידי ניר פולק וסילביין גיל, שניהם יוצאי חברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה, יחד עם ד"ר דומינגו מיחולוביץ. שלמה קרמר, ממייסדי אימפרבה, הוא אחד המשקיעים בחברה. פולק כיהן כמנכ"ל החברה מאז הקמתה אך בהודעת הגיוס היום הודיעה אקסהבים כי הוא יעבור לתפקיד יו"ר. במקומו מונה מייקל דה-סזרה, שכיהן בעבר כנשיא מקאפי, לתפקיד המנכ"ל.

חברת אקסהבים מפעילה פלטפורמה חכמה לניהול אבטחת מידע ואירועים (SIEM). הטכנולוגיה של החברה נועדה לאפשר לתאגידים, ארגונים וחברות את היכולת לזהות, לחקור ולהגיב לאיומי תקיפות סייבר ביעילות רבה באמצעות איסוף נתונים ושימוש בניתוח התנהגותי כדי לזהות התקפות ולהגיב אליהן באופן אוטומטי. אף שמדובר בחברה אמריקאית, אקסהבים רכשה ב-2019 את הסטארט-אפ הישראלי סקיי פורמיישן, שהעסיק שבעה עובדים נכון לרכישה.