תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

אריה גולדין: נמאס לכם מחוסר אחידות עיצובית בבית? כך תצליחו לחולל שינוי של ממש במראה דירתכם

מעצב הפנים, אריה גולדין, מסביר כי רבים בוחרים כיום לעצב מחדש את בתי המגורים שלהם – להתחדש בריהוט המותאם לקו העיצובי של הדירה ולחלק בה חללים באופן שונה • לפני שיוצאים לדרך, יש כמה עקרונות ונקודות שכדאי לזכור ולהפנים

באדיבות: אריה גולדין - עיצוב פנים / צילום: freepik
באדיבות: אריה גולדין - עיצוב פנים / צילום: freepik

הכתבה מטעם אריה גולדין - עיצוב פנים

בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים משמעותיים בעולם העיצוב על שלל הסגנונות החדשים והמגוונים שבו. עליית המודעות בקרב כלל הציבור בנוגע למראה דירת המגורים גרמה לביקוש של רהיטים בכל הסגנונות והצבעים, מה שכמובן הביא יצרנים להתחיל לעמול על ייצור מוגבר ומותאם לצרכים החדשים. אם עד לפני מספר שנים אנשים היו בוחרים את כל רהיטי דירתם על סמך רמת הפרקטיקה שלהם, הרי שכיום זו נדחקה הצידה - ורבים מוכנים לוותר עליה לטובת המראה המעוצב. מה שעומד לנגד עיניהם של רבים מהבוחרים להתחדש ברהיטים חדשים לדירתם הוא בעיקר המראה שלהם ורמת התאמתם לקו העיצובי שבחרו לדירה כולה.

אם גם אתם מעוניינים בעיצוב פנים בית ושינוי כל פני דירתכם, חשוב להכיר כמה עקרונות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי, מציע את שירותיו לעיצוב פנים בית בהתאמה לטעמכם האישי, לגודל דירתכם, לצורכי האחסון ולקו העיצובי האחיד בדירה. הוא מדגיש כי בשל עליית הביקוש למגוון רחב של דגמים וסגנונות, אמנם תוכלו ליהנות ממבחר עשיר ולאתר רהיטים מותאמים במדויק למילוי צרכיכם, אך מנגד, הבחירה הופכת קשה הרבה יותר. אנשים רבים שהגיעו למעמד הבחירה לא מספיק מוכנים, מצאו עצמם מבולבלים לחלוטין לנוכח כלל הדגמים והסגנונות השונים. מצב שכזה על פי רוב גורר בחירות לא נכונות, שאיתן הם ידרשו להתמודד שנים ארוכות. אז איך משלימים את הליך עיצוב פנים הבית בצורה נכונה וללא בלבול מיותר? לפניכם כמה טיפים חשובים, אך עוד קודם רצוי שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום בוחרים לשנות את פני דירתם.

רצון לשינוי ויציאת הילדים מהבית

הסיבה הראשונה היא רצון לשינוי. כפי שהזכרנו מעלה, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם העיצוב. לאנשים הרבה יותר אכפת איך נראית דירתם ולעיתים הם אף מוכנים להתפשר על נוחות ופרקטיקה בכדי לייצר אחידות עיצובית בין כלל חלקי הדירה. ישנן לא מעט דירות שעוצבו לפני לא מעט שנים ללא הקפדה על יצירת אחידות עיצובית וללא התאמה לטעמם האישי של הגרים בדירה; הליך עיצוב פנים בית מאפשר לרבים כיום לחולל שינוי של ממש במראה דירתם. אריה גולדין מסביר כי במסגרת עבודתו בעיצוב פנים בית, לא אחת הוא משנה את מראה הדירה כולה ומתאימה במדויק לטעם הגרים בה - ללא פגיעה או התפשרות ברמת הנוחות והפרקטיקה.

באדיבות: אריה גולדין - עיצוב פנים / צילום: freepik
 באדיבות: אריה גולדין - עיצוב פנים / צילום: freepik

הסיבה השנייה בגינה רבים בוחרים בהליך עיצוב פנים בית היא יציאתם של הילדים הבוגרים מהדירה. הדבר מאפשר, לפי גולדין, לוותר על חדר שינה לטובת חללים משותפים כמו סלון או מטבח. עוד הוא מסביר כי חשוב לדעת שהליך עיצוב פנים בית כולל הרבה מעבר לבחירת רהיטים חדשים. על כן גולדין גם מסייע ללקוחותיו לתכנן מחדש את כל חלוקת הדירה, כך שניתן יהיה להגדיל חללים מרכזיים ולנצל נכון את כל שטחה. אז רגע לפני שגם אתם יוצאים למסע עיצוב פנים בית, הנה כמה דגשים חשובים.

 לפרטים נוספים אודות אריה גולדין - עיצוב פנים הקליקו>> 

שלב הפרקטיקה: כך תצליחו למקד את טעמכם האישי ולהשלים את עיצוב דירתכם על הצד הטוב ביותר

הדגש הראשון ואולי החשוב מכולם הוא היכרות מעמיקה עם טעמכם האישי. כיום יש לא מעט דגמים וסגנונות עיצוביים למבחר רהיטים שיצליחו לבלבל אפילו אתכם. לא מעט אנשים בוחרים לדלג על שלב זה בטענה כי הם מכירים את טעמם האישי על בוריו וחבל להם על בזבוז הזמן המיותר. ברוב המקרים כל אלו מגיעים חסרי מיקוד למעמד הבחירה, מה שגורר בלבול של ממש ובחירות שגויות שאינן מתאימות או לטעמם האישי או לקו העיצובי שבו הם בחרו לעצב את הדירה כולה. לכן, גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים היטב את טעמכם האישי, אל לכם לוותר על שלב חיוני זה. כל שאתם נדרשים לעשות זה למקד את טעמכם מבחינת סגנון עיצוב וצבע.

באדיבות: אריה גולדין - עיצוב פנים / צילום: freepik
 באדיבות: אריה גולדין - עיצוב פנים / צילום: freepik

במטרה לעשות זאת נכון ומדויק כדאי לפעול בשני שלבים פשוטים ופרקטיים: השלב הראשון הוא לשלול את כל הסגנונות העיצוביים והצבעים שלא באים בחשבון מבחינתכם; בשלב השני, בחרו את הצבעים והסגנונות המועדפים ביותר מהרשימה המצומצמת שכבר עברה סינון ראשוני של שלילת האפשרויות שאינן על הפרק. מיקוד טעמכם לקראת הליך עיצוב פנים בית בשני שלבים יחסוך מכם לא מעט בלבול ויוביל אתכם לבחירה נכונה.

ערכו סקר שוק מקיף אודות כלל הדגמים והסגנונות הקיימים - רק כך תצליחו לבחור נכון

לפני שאתם יוצאים לחרוש את החנויות ולאתר את הרהיטים המתאימים ביותר לטעמכם האישי, לקו העיצובי ולצרכי הדירה, חשוב לערוך סקר שוק אודות כלל הדגמים והסגנונות שבנמצא. גולדין, בהיותו מעצב פנים, מכיר היטב את כלל הדגמים והסגנונות לעיצוב פנים הבית. כך שבאפשרותו לדבריו להתאים עבורכם את הפריטים המדויקים על פי טעמכם. אך במידה ותבחרו לצאת למסע עיצוב פנים בית לבדכם, חשוב מאוד להכיר כמה שיותר דגמים וסגנונות שונים טרם הגעתכם למעמד הבחירה - במטרה לוודא שאתם בוחרים נכון. לא מעט אנשים שוויתרו על שלב זה בחרו את פרטי הריהוט הטובים והמתאימים ביותר בחנות אליה הם הגיעו, ללא ידיעה כי בחנות סמוכה, לדוגמה, ישנם דגמים מתאימים הרבה יותר. על מנת להימנע מכך, חשוב לערוך סקר מקיף ברשת אודות כלל הדגמים והסגנונות הקיימים כיום. בעידן האינטרנטי לא תידרשו לזמן רב בכדי להשלים סקר שכזה הכולל את כל האפשרויות בשוק.

לאחר שהשלמתם את שלב מיקוד הטעם וכן ערכתם היכרות עם כמה שיותר רהיטים בכל הסגנונות והצבעים, אתם מוכנים לצאת למסע עיצוב פנים בית.

גולדין: "נדרשת חלוקת הדירה מחדש, ניצול נכון ומיטבי של כל החלל ויצירת אחידות עיצובית"

כאמור, הליכי עיצוב פנים לדירות וכן עיצוב פנים בתים פרטיים כוללים הרבה מעבר לבחירות נכונות של רהיטים חדשים. במסגרת עבודתו כמעצב פנים, גולדין מסייע לרבים לשנות את כל חלוקת דירתם על מנת לנצל את החלל כולו בצורה מיטבית - להתאים ריצוף חדש בשלל גדלים וסגנונות, לייצר קו עיצובי אחיד בין כלל חלקי הדירה ולבחור נכון רהיטים מותאמים לצרכי הלקוח הן מבחינת הנוחות והפרקטיקה והן מבחינת עיצובם והתאמתם לקו העיצובי האחיד בכל הדירה. לדבריו, לקוחות רבים אשר בחרו להסתייע בשירותיו מדווחים על הליך עיצוב פנים בית מוצלח, שנעשה תוך הקשבה לצרכיהם, לטעמם האישי ולכלל רצונותיהם. כל זאת עוד לפני החשיבה על כיצד הכי נכון להשלים את הליך עיצוב פנים בית עצמו.

לפרטים נוספים אודות אריה גולדין - עיצוב פנים הקליקו>>