אלביט מערכות זכתה בחוזה של כ-80 מיליון דולר ממדינה באסיה-פסיפיק

אלביט תספק למדינה מאסיה פסיפיק מערכות אלקטרו-אופטיות מולטי-ספקטרליות מסוגSPECTROTM XR עבור כוחות ימיים • SPECTRO XR הנה מערכת אלקטרו-אופטית לטווחים ארוכים המספקת לכוחות ימיים, אוויריים ויבשתיים יכולות מתקדמות של מודיעין, מעקב, איסוף והרכשת מטרות ביום ובלילה

מערכת SPECTRO XR של אלביט / צילום: אלביט
מערכת SPECTRO XR של אלביט / צילום: אלביט

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי זכתה בחוזה בסך כ-80 מיליון דולר ממדינה באסיה-פסיפיק לספק מערכות אלקטרו-אופטיות מולטי-ספקטרליות מסוג SPECTROTM XR עבור כוחות ימיים. החוזה יבוצע על פני תקופה של ארבע שנים.

מערכת SPECTRO XR  של אלביט / צילום: אלביט
 מערכת SPECTRO XR של אלביט / צילום: אלביט

במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק מערכות SPECTRO XR שתשולבנה על גבי מגוון פלטפורמות ימיות. SPECTRO XR הנה מערכת אלקטרו-אופטית לטווחים ארוכים המספקת לכוחות ימיים, אוויריים ויבשתיים יכולות מתקדמות של מודיעין, מעקב, איסוף ורכישת מטרות, ביום ובלילה ובתנאים של ראות לקויה כגון ערפל, לחות, עשן, אובך ואבק. באמצעות בינה מלאכותית SPECTRO XR מבצעת מעקב וידאו על מטרות מרובות, זיהוי תנועה של מטרות וגילוי תנועה בווידאו בכדי לקיים סריקת מטרות רציפה, למצות תובנות מבצעיות ולצמצם טעויות אנוש.

אורן סבג, מנכ"ל משותף באלביט מערכות מודיעין ול"א, אמר: ״אנו רואים דרישה הולכת וגוברת למערכת SPECTRO XR על רקע ביקוש גדל והולך מצד כוחות ימיים ואוויריים לפתרונות מודיעין מתקדמים בעלי יכולת ייחודית לשמר אחיזת שטח עדיפה גם בתנאי ראות מאתגרים".