וולקאם טו מיאמי: גזית גלוב רכשה מגדל מגורים להשכרה תמורת יותר מ-100 מיליון דולר

חברת הנדל"ן דיווחה על רכישת נכס במיאמי שכולל 262 יחידות דיור להשכרה עם שיעור תפוסה של כ-99%

הבניין שגזית גלוב רכשה במיאמי / צילום: גזית גלוב
הבניין שגזית גלוב רכשה במיאמי / צילום: גזית גלוב

גזית גלוב  דיווחה היום (ד') כי רכשה בניין מגורים להשכרה במיאמי תמורת כ-102 מיליון דולר. הנכס כולל 262 יחידות דיור להשכרה עם שיעור תפוסה של כ-99%.

החברה, שעוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב, הן למסחר, הן למשרדים והן למגורים, ביצעה את העסקה באמצעות החברה הבת שבבעלותה המלאה, גזית Horizons. לצורך הרכישה קיבלה גזית Horizons הלוואת Non-Recourse בסך של כ- 64 מיליון דולר לתקופה של 7 שנים. 

הבניין נמצא בשכונת בריקל במיאמי, פלורידה, ובנייתו הושלמה ב-2019. לבניין 19 קומות, חניון צמוד של 8 קומות, חדר כושר, בריכה ושטחי בילוי ציבוריים. הנכס ממוקם באזור בריקל הנחשב לאחד הטובים והמבוקשים בעיר, ונמצא בו נכס נוסף לפיתוח עתידי של החברה שצפוי לכלול כ-350 יחידות דיור, שטחי מסחר ומשרדים. שני הנכסים הללו נמצאים במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת הקלה של מיאמי. מדובר באזור עם צמיחת האוכלוסייה הגבוהה במיאמי (כ-5% בממוצע שנתי).

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל גזית גלוב: "רכישה זו מהווה צעד חשוב במימוש האסטרטגיה שלנו לגיוון פעילותנו לתחום הדיור להשכרה. אנו פועלים כבר תקופה ארוכה באזור בריקל והודות להיכרות העמוקה שלנו עם האזור, התאפשר לנו לאתר נכס ייחודי זה בעסקה מחוץ לשוק, בסמוך להשלמת השכרת מרבית יחידות הדיור שבו".