בציר טוב: ירון פרל וזיו מאירי מצטרפים למקאן בתפקיד סמנכ"לי קריאטיב

לגלובס נודע כי נדב פרסמן, מנכ"ל המשרד, מחזק את שדרת המנהלים שלו בשני אנשי קריאטיב מוערכים • פרסמן: "אני משוכנע כי שיתוף-הפעולה של מנהלת הקריאטיב הראשית סיגל עבודי עם זיו וירון יאפשר לנו להמשיך ולכבוש שיאים חדשים"

נדב פרסמן, מנכ"ל מקאן תל אביב / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
נדב פרסמן, מנכ"ל מקאן תל אביב / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

משרד הפרסום  מקאן תל אביב ממשיך "לשתות" אנשי קריאטיב בכירים ולצרף אותם לשורותיו: לגלובס נודע כי נדב פרסמן, מנכ"ל המשרד, מחזק את שדרת המנהלים שלו בשני אנשי קריאטיב מוערכים: ירון פרל, המכהן כסמנכ"ל הקריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי; וזיו מאירי, שחוזר למשרד לאחר תפקיד בסודהסטרים.

השניים ימונו לתפקידי סמנכ"ל קריאטיב - תפקיד בו החזיקה עד לאחרונה באופן בלעדי מנהלת הקריאטיב הראשית של מקאן סיגל עבודי.

המהלך של פרסמן מזכיר במידה מסוימת את המהלך של עמית משיח כשנכנס לתפקיד המנכ"ל, בו יצר כוורת כישרונות. מאירי ופרל הם חיזוק בדרג הבכיר, אך רק לפני חודשים ספורים עובתה מערכת הקריאטיב של מקאן בשני מנהלי קריאטיב שנחשבים מבטיחים במיוחד: אסא קרן ויונתן טייטל, שפותו לעזוב את אדלר-חומסקי. מהלך שכזה עולה כסף רב - בעיקר כשמדובר במקאן, שידועים בנכונותם לשלם סכומים גבוהים לאנשי מקצוע - וגם יוצר מהמורות שנובעות מהאגו שמגיע בדרך-כלל עם טאלנטים המוכנסים תחת קורת-גג אחת, אך זה מעניק יתרון תחרותי, ובהמשך נותן אפשרות "לשחק" עם השמות הבכירים לפי האופן בו חתיכות הפאזל מסתדרות זו עם זו.

בסיבוב של משיח רוב הטאלנטים שיובאו שרדו - למעט אלדד וינברגר, שאמור היה לנהל את המשרד ביחד עם פרסמן אך בסופו של דבר, כשהוחלט למנות את פרסמן למנכ"ל יחיד, בחר לעזוב.

פרל ומאירי נחשבים מבכירי אנשי הקריאטיב בענף: פרל, שהגיע לבאומן ב-2016 לאחר שנים בגיתם, מונה לתפקיד מנהל קריאטיב ראשי במשרד בעקבות פרישתו של מנהל הקריאטיב הקודם עידן רגב, שעזב לטובת שותפות במשרד הפרסום LEAD.

אין זו הפעם הראשונה שבה מנהל קריאטיב ראשי של המשרד עובר למקאן - פרסמן עצמו הגיע למקאן לאחר מספר שנים משמעותיות בבאומן, בעת שעמית משיח התיישב על כיסא המנכ"ל והחל לבנות סביבו כוורת של טאלנטים. המעבר של פרסמן, שחתום יחד עם יוסי לובטון (אז מנכ"ל באומן) על הפיכת המשרד למוביל בפרמטרים קריאטיביים, נחשב אז לאחד מהצעדים המטלטלים והמפתיעים שהתרחשו, ואף הגיע לבית משפט. עם זאת, בשונה מהמהלך בו גויס פרסמן, הפעם באומן לא נותרים ללא ניהול קריאטיבי: לצד פרל מנהלים את מחלקת הקריאטיב במשרד יאיר זיסר וליאור מאירי.

ירון פרל / צילום: אבישג שאר ישוב
 ירון פרל / צילום: אבישג שאר ישוב

זיו מאירי חוזר למקאן לאחר ששימש ראש תחום התקשורת השיווקית הגלובלית בחברת סודהסטרים. קודם לכן שימש בתפקידי ניהול קריאטיב במקאן, באדלר-חומסקי ובמשרדים נוספים. מאירי יוביל קבוצת לקוחות במקאן ובמקביל ישמש כמנהל הקריאטיב הראשי של מקאן טק - משרד פרסום בקבוצה המתמחה בחברות הייטק וקמפיינים גלובליים, שאותו מנהל שי אלמגור.

זיו מאירי / צילום: יח"צ
 זיו מאירי / צילום: יח"צ

נדב פרסמן מסר בתגובה: "מקאן מוביל את שוק הפרסום הישראלי באמצעות קריאטיב עוצמתי המבוסס על אסטרטגיה חכמה. לאחר שבנינו את שדרת הניהול של מחלקת האסטרטגיה בהובלתה של המשנה למנכ"ל אתי עבדי, אנו משלימים כעת את המהלך המקביל בקריאטיב. אני משוכנע כי שיתוף-הפעולה של סיגל עם זיו וירון יאפשר לנו להמשיך ולכבוש שיאים חדשים".